Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem fan er dum nok til å lansere et singleplayerspill som er avhengig av å ha kontakt med nettet!!!! IDIOTER!! Jeg er fristet til å knuse den jævla dvd'en nå!!!!!  :nei:

Jeg må si meg enig. Det er en smule tungvindt!

delvis enig. (siden jeg sitter med ca 75% av HL2)

 

Dette tror jeg delvis kommer av at de hadde basert seg på å selge via nettet (steam) også. Derfor den store belastningen på serverene.

 

Hadde de droppet download av hele spillet via steam/nettet, men latt folk kjøpe en dvd/cd'er å bare registrere via steam/nettet tror jeg det ville gått fortere og glatter, i og med at dette kanskje hadde minsket belastningen noe. :hmm:

Lenke til kommentar
kan ikke fatte og begripe at europeiske steam servere er nede..

 

bare se på statestikken her som tydelig viser at de europeiske serverene har forholdsvis mye å gå på i bandbredde så hvorfor i all verden er det så mye problem med å få aktivert spillet?

Den som hadde holdt til i Afrika nå! :hrm:

Lenke til kommentar

ENDELIG har jeg fått installert spillet (etter å ha slitt med en bisarr Microsoft Installer-bug i flere timer) - jeg installerte fra DVD (fra Elkjøp). Når jeg starter spillet kommer Steam opp for å logge på, når det er over får jeg beskjed om å autentisere produktet, så jeg skriver inn korrekt CD-KEY .. og hva skjer da? Jo, følgende feilmelding kommer opp:

 

Please install Half-Life 2 Retail Standard before continuing.

 

Installation of Half-Life 2 Retail Standard is required before continuing.

Please insert your Half-Life 2 Retail Standard CD/DVD into the drive and select 'install' from the autorun menu.

 

Eh? Ja?! Spillet ER installert! Er det noen andre som har fått denne feilen?

 

Nå har jeg slitt med å få dette til å funke siden halv fem i dag og jeg er mildt sagt PISSED!

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
Jeg tror det var noen som lurte på hvor lenge det gikk før det var cracket før i tråden her ........

 

Half-Life 2 © VALVe

Û²²°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°²²Û

²  Release Date  :  16-11-2004              Protection  :  Simple            ²

²  File Count    :  85x50 MB      Game Genre  :  Action / FPS      ²

°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°

 

:thumbup:

Vel den rls har blitt nuka...

Hmm.. ikke på isonews... og det er jo den "offisielle" :)

Lenke til kommentar
Hvem fan er dum nok til å lansere et singleplayerspill som er avhengig av å ha kontakt med nettet!!!! IDIOTER!! Jeg er fristet til å knuse den jævla dvd'en nå!!!!!  :nei:

Jeg må si meg enig. Det er en smule tungvindt!

delvis enig. (siden jeg sitter med ca 75% av HL2)

 

Dette tror jeg delvis kommer av at de hadde basert seg på å selge via nettet (steam) også. Derfor den store belastningen på serverene.

 

Hadde de droppet download av hele spillet via steam/nettet, men latt folk kjøpe en dvd/cd'er å bare registrere via steam/nettet tror jeg det ville gått fortere og glatter, i og med at dette kanskje hadde minsket belastningen noe. :hmm:

HAhhahahaa... digger og så nerdene klage over at dei ikkje har gjort ting før... altid skal nerdene komme i siste liten... og når dei ikkje får det til, så blir det banning og steiking...

 

Det er deres eiga feil.

Lenke til kommentar

darx, en meget lang feilmelding som slutter med 'connection reset by peer'?

 

fått den flere ganger her men akkurat nå virker det som om selv om jeg fikk den meldingen så ble kontoen registrert. bare på pur F så prøvde jeg og logge meg inn på en konto jeg prøvde å lage...

 

poof og jeg var innlogget.. prøver å registrere nøkkelen nå og låse opp spillet ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor har dere ikke laget en steam account på forhånd? Hadde ingen verdens problemer med min versjon av hl2, silver kjøpt på steam og ferdi preloada vel og merke da...

El-Hadij, Cornel.. uhhmm.. okey, kunne kanskje ha gjort det da, men da skulle dere fått betale telefonregningen min!

 

det går ikke så forbanna fort å laste ned noe såpass stort over isdn :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...