Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iDEA-L Skrevet 16/11/2004 : 20:54

  Noen andre som har problemer med å logge på Steam nå? Står bare å henger etter at jeg har tastet inn passord, og etter langt om lenge og lengre enn langt, så kommer det opp en melding om at kontakt med serveren ikke kunne oppnås!

 

ARGH!

 

Har ikke helt det samme problemet som deg, men noe i samme gate. Jeg har lagt inn spillet og tastet inn cd-key. Den har kommet til registrering av cd-key og det er 1 prikk igjen, men det blir jo aldri ferdig! CPU'n jobber 100% så den må jo gjøre noe, tror ikke den har hengt seg, men er det andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Kvaliteten på dette spillet er bare helt sinnsykt!!... Alt fra models, AI, shaders til physics og anims er Top Notch! Til dere der ute som ikke fatter greia, har jeg bare en ting å si: Det er forbanna synd at dere skal gå gjennom livet strippet så jævlig for kvalitetssans! Slik jeg ser det må det være bedre å få skjært av seg de fleste av kroppens ekstremiteter enn å være så forbanna avstumpet, men lykke til!

 

"Snicker, snicker...." :D

 

Karakter 1000/1000

Lenke til kommentar
Jeg tror det var noen som lurte på hvor lenge det gikk før det var cracket før i tråden her ........

 

Half-Life 2 © VALVe

Û²²°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°²²Û

² Release Date : 16-11-2004 Protection : Simple ²

² File Count : 85x50 MB Game Genre : Action / FPS ²

°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°

 

:thumbup:

Vel den rls har blitt nuka...

Lenke til kommentar
Noen som vet om jeg bør lukke steam og restarte, siden den har stått på registrating cd-key i over en halv time nå?

Det tror jeg trygt du kan gjøre! Nå har jeg prøvd å komme gjennom suppa med registreringer, authentiseringer, og oppdateringer i en time nå, men på et eller annet steg i prosessen går det gærnt hver gang!!

 

Valve måtte brenne sakte i helvete! Hvem fan er dum nok til å lansere et singleplayerspill som er avhengig av å ha kontakt med nettet!!!! IDIOTER!! Jeg er fristet til å knuse den jævla dvd'en nå!!!!! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...