Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ja, men du får det vel uansett bare at det er litt dyrere?

edit: siden det blei ny side... kan jeg aktivere hl2 på jobben og ta med pc-en hjem?

Kanskje ett dumt spørsmål egentlig.. kan man ikke det er det jo veldig rart.

Endret av Åsmund
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som har hørt noe om ca spilletid på HL2 Singel player. Er det like langt som HL eller kortere eller lenger eller....

Edit GLEDER MEEEEG :D:D:D:D

Endret av B-Man
Skrevet
Noen som har hørt noe om ca spilletid på HL2 Singel player.

15-20 timer leste jeg i en review, men det kan jo variere veldig fra person til person. Jeg skal i alle fall ikke ha det travelt.

Skrevet

Engine Error

Map version is 0, expecting 19

Får denne medlingen når jeg prøver å starte nytt game, noen andre som har samme problem ? Og evt vet hva feilen kan være ?

Skrevet (endret)

Argh er på jobb. Og attpåtil skal jeg bort i dag *rive seg i håret* :wallbash::wallbash:

Ah- forresten; Kan noen bekrefte/avkrefte at HL for Source også ble lansert i dag? Har tenkt å ta det før HL2 bare for å bevare det så lenge som mulig :D

Endret av aschj
Skrevet

Faen, jeg må vente til etter jobb med å storme Elkjøp. De åpner først nå. Men jeg så en butikk på Byporten i Oslo som hadde HL2 DVD Collectors Edition! :dribble:

Noen som har vært i en butikk og kjøpt?

Skrevet (endret)

Hey.

For dei som lurer, so kostar half-life 299 i butikken og (elkjøp), ikkje kun over nettet. var nettopp sta å kjøpte det no. dei har mange igjenn i tønsberg iallefall. såg ut som der låg rundt 150-200 stk i en eske. :w00t:

Endret av kaldt
Skrevet
Argh er på jobb. Og attpåtil skal jeg bort i dag *rive seg i håret* :wallbash::wallbash:

Ah- forresten; Kan noen bekrefte/avkrefte at HL for Source også ble lansert i dag? Har tenkt å ta det før HL2 bare for å bevare det så lenge som mulig :D

HL med source engine????? Har aldri hørt om det :hmm: Men det kommer til å bli kjekt å spille det igjen :cool:

Skrevet

Har noen lastet ned Hl2 med keyen de fikk på den lappen de fikk med radeon 9600XT&9800XT i jul 2003???. Pga jeg vet ikke hva jeg får: en vanlig HL2 pakke, eller blir det en silver eller gold editon :hmm:

Skrevet

Noen som har fått testet Half-Life 2 i morgen timene? Er så SPENT!

Men er det bare en person fra hvert land som vinner stæsj fra MSI osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...