Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Ser Half-Life 2 på DVD koster 299,- på Elkjøp. Kanskje bestille meg en kopi. Bare ikke HL2 er like kjedelig som CS: Source :cry:

Tvilsomt, half life 2 er basert på half life historien... genialt spennende... cs:s er basert på cs konseptet... dvs terorist mot counter terorist... ikke like spennende ;)

 

-mamazboy-

Lenke til kommentar
Hmm. Ser Half-Life 2 på DVD koster 299,- på Elkjøp. Kanskje bestille meg en kopi. Bare ikke HL2 er like kjedelig som CS: Source  :cry:

Tvilsomt, half life 2 er basert på half life historien... genialt spennende... cs:s er basert på cs konseptet... dvs terorist mot counter terorist... ikke like spennende ;)

 

-mamazboy-

Er det jeg også har i bakhodet. Derfor jeg har tenkt å bestille og. Men er ikke sikker på om jeg gidder helt enda :p Er ikke helt gæærn etter det som så mange andre :p

Lenke til kommentar
Tror det er slik at informasjon om spillet, dvs. reviews kan slippes kl. 21. Spillet slippes ved midnatt -8GMT, dvs. det åpnes på Steam kl. 09 norsk tid.

 

gamespot.com la ut review kl. 21. Karakter 9,2.

Den offisielle lanseringen var klokka 21:00, mens aktiveringen skjer 09:00, altså om 1 time og 14 minuttar. :thumbup:

Lenke til kommentar

*argh* jevlig tid på preloaden, fatter ikke hvorfor d tar så ekstremt lang tid...

 

53% lol, får ikke spillt d før jeg skal på jobb ihvertfall. Men satte den til preload i gårkveld, da talte den % sagte men sikkert, ser ikke at den teller noe som helst nå i det hele tatt, hmmm verdt risken å resette? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...