Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Ah- forresten;  Kan noen bekrefte/avkrefte at HL for Source også ble lansert i dag?  Har tenkt å ta det før HL2 bare for å bevare det så lenge som mulig :D

 

Half-Life: Source ble lansert (på STEAM i alle fall) samtidig som HL2. Jeg har ikke testet det, men pre-loadet nettop siste biten og fikk spørsmål om jeg ville begynne å spille HL:S.

 

Nei takk, vil heller videre i HL2. Beste spillet ever, altså. Seriøst.

Endret av timmstokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter å spiller det nå, det er bare genialt: Digger de drorene som kommer flygende heletiden med knivblader - spiller baseball med q-beinet. :thumbup:

 

Går faktisk helt glatt på min 2.6 @ 3Ghz med Radeon 9800PRO - og er faktisk like spillbart på broren min sin PC med 2.53GHz og GeForce 4600TI.

 

Lurer på en ting; er det ulovelig å spille HL2 på 2 PCer samtidig? :whistle:

 

Jeg sitter på min PC og spiller med broren min sitt spill samtidig :dribble: - Det er liten intern konkuranse her...

 

Edit: noen som har spillt helt gjennom det ennå?

Endret av Dasset
Lenke til kommentar
Sitter å spiller det nå, det er bare genialt: Digger de drorene som kommer flygende heletiden med knivblader - spiller baseball med q-beinet. :thumbup:

 

Går faktisk helt glatt på min 2.6 @ 3Ghz med Radeon 9800PRO - og er faktisk like spillbart på broren min sin PC med 2.53GHz og GeForce 4600TI.

 

Lurer på en ting; er det ulovelig å spille HL2 på 2 PCer samtidig? :whistle:

 

Jeg sitter på min PC og spiller med broren min sitt spill samtidig :dribble: - Det er liten intern konkuranse her...

 

Edit: noen som har spillt helt gjennom det ennå?

Hvor mye RAM har du og broren din da???

Lenke til kommentar
Er det noen som har kjøpt standard spillet i butikken og får tilbud igjennom steam, om å laste ned DoD og HL: source?

 

Eller må man kjøpe de igjennom Steam?

HL:Source følger med i disse versjonene:

 

Steam: Silver eller Gold

Butikk: Spesial utgaven av spillet

Men går det ikke ann å få tak i dem som enkelt "spill"/"pakker" i etterkant?

 

For de som ikke vil vente med å spille HL2 til Spesial utgaven kommer og ikke vil kjøpe det over steam?

Lenke til kommentar
Er det noen som har kjøpt standard spillet i butikken og får tilbud igjennom steam, om å laste ned DoD og HL: source?

 

Eller må man kjøpe de igjennom Steam?

HL:Source følger med i disse versjonene:

 

Steam: Silver eller Gold

Butikk: Spesial utgaven av spillet

Men går det ikke ann å få tak i dem som enkelt "spill"/"pakker" i etterkant?

 

For de som ikke vil vente med å spille HL2 til Spesial utgaven kommer og ikke vil kjøpe det over steam?

Nope.. sorry

Lenke til kommentar
Sitter å spiller det nå, det er bare genialt: Digger de drorene som kommer flygende heletiden med knivblader - spiller baseball med q-beinet.  :thumbup:

 

Går faktisk helt glatt på min 2.6 @ 3Ghz med Radeon 9800PRO - og er faktisk like spillbart på broren min sin PC med 2.53GHz og GeForce 4600TI.

 

Lurer på en ting; er det ulovelig å spille HL2 på 2 PCer samtidig?  :whistle:

 

Jeg sitter på min PC og spiller med broren min sitt spill samtidig  :dribble: - Det er liten intern konkuranse her...

 

Edit: noen som har spillt helt gjennom det ennå?

Hvor mye RAM har du og broren din da???

1024MB (PC3200) på begge...

 

Edit: kjører 1024*768, har bare ikke klart å rote meg inn i menyen ennå, men 1024*768 er jo en meget komfortabel oppløsning - kjører alt på standard, skal sjekke.

Endret av Dasset
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...