Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hva dere haddet regnet med?. Regnet anmelderen og du med at de lagdet hele spillet fra scratch med hl2 mapping?, det er jo like stor jobb som å lage en 3èr det. er utrlolig fornøyd med silver pakken jeg-mye moro for penga + at du får med deg en fult spillbar 1er der du kan starte hvor du vill om du ønsker å friske opp noe, helt genial spør du meg :thumbup:

Lenke til kommentar

spillet er meget bra

 

du kan flytte på det aller meste rundt om

 

har kommet et stykke inn i kloakken og har begynt å få sagbladroboter etter meg

 

grafikken er kjempe men kanskje litt kantete

 

ser ut til at ai er meget bra da vaktene går etter deg og gjemmer seg for deg avhengig av hvor du er slik som i farcry

 

bra musikk er det også

Lenke til kommentar

Når verdens mest etterlengta spill blir sluppet over internett samtidig over hele verden så trenger man ikke noen doktorgrad for å forstå at man kanskje havner i trøbbel hvis man ikke har pre-loada på forhånd. Likevell... Det skal egentlig ikke være noen unnskyldning for Valve.. De selger jo faktisk et produkt å da bør det jo funke tilfredsstillende.

Selv brukte jeg 5min. på å unlocke HL2 kl. 09:00 i dagtidlig. Preload av HL:Source var også ferdig innen jeg kom tilbake fra jobb:p

Lenke til kommentar

Om du har drevet litt med data, så kan de uventede skje uansett hvor mye du forbreder deg-jeg må ha hatt flaks for jeg lastet ned hl-source i stad på en time, har ikke hatt noe problemer. Men slike som meg som ikke har noen problemer hører man ikke noe til det er også noe av greia. Har hørt at serveren måtte ha downtime, om det er sant er det jo merklig at de ikke bare har backup servere å smelle inn, men rutinene dems er det ingen som vet noe om og umulig å spekulere i, de gjør helt sikker sitt beste.

Lenke til kommentar
Jeg har kommet til ett brett der jeg overtar ett maskingevær og skyter ned endel fiender ,men hvordan i svarte kommer jeg meg videre??

Har stablet kasser alle mulige plasser ,men kommer meg ikke opp noen sted ,er det noen som kan hjelpe..

Må være litt mer spesifikk. Er endel plasser iløpet av spillet at du overtar et maskingevær....

Lenke til kommentar

Noen som vet:

 

- Hvordan jeg gjenopptar pre-loadingen der den ble avbrutt? Måtte avbryte på ca 40% (etter 26 timer), men finner nå ikke noe option for å resume den der den slapp. Alt jeg finner er "update game files" elns, og dette har jeg gjort, men det bare låser seg når den forsøker å starte spillet.

 

- Hvor store filene er når de er ferdig nedlastet og OK?

 

- Hvordan jeg tar backup av installasjonsfilene? Hvor legger de seg?

 

- Hvorfor jeg har ymse GB med CS og annet ræl liggende på harddisken, som jeg aldri har bedt om å laste ned?

 

- Om jeg evt kan kjøpe DVD-versjonen i butikken, kopiere disken, registrere spillet på bundle-koden jeg har registrert hos Valve (da jeg forsøkte Steam-versjonen) og deretter selge originalDVDen brukt sammen med den ubrukte koden som fulgte med?

 

Any thoughts?

Lenke til kommentar

Fy flate denne tråden har vokst fort..(kansje ikke så rart :p )

 

 

hvor stor plass tar det ferdig installert med alle source spillene cs,hl osv?

 

 

får ikke kjøpt det før helgen jeg :cry: (student på hybel)

 

jeg har overlevd på screenshots siden i går, men nå tror jeg ikke det hjelper lenger :no: til helgen skal jeg løpe inn i en elkjøp butikk,ta et eksemplar av hl2 og løpe skrikende hjem igjen..

 

 

 

:love:HL2 :love:

Lenke til kommentar
Jeg har kommet til ett brett der jeg overtar ett maskingevær og skyter ned endel fiender ,men hvordan i svarte kommer jeg meg videre??

Har stablet kasser alle mulige plasser ,men kommer meg ikke opp noen sted ,er det noen som kan hjelpe..

hvis det er snakk om den første maskgingevær tingen så må du skyte noe greier på høyre siden, så detter det ned en plate ting og du kan gå videre. du finner nok ut av det ;)

Lenke til kommentar
HAhhahahaa... digger og så nerdene klage over at dei ikkje har gjort ting før... altid skal nerdene komme i siste liten... og når dei ikkje får det til, så blir det banning og steiking...

 

Det er deres eiga feil.

Ehh, tror du har misforstått noe her... Jeg har jo kjøpt spillet på dvd... Det er jo ikke noe jeg kunne gjort tidligere. Og problemet var jo ikke nedlastingen, men å få registrert key'en. Det kunne jeg jo ikke gjort tidligere. Eller hva, Einstein!

 

STFU, og lær deg norsk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...