Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det var noen som lurte på hvor lenge det gikk før det var cracket før i tråden her ........

 

Half-Life 2 © VALVe

Û²²°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°²²Û

² Release Date : 16-11-2004 Protection : Simple ²

² File Count : 85x50 MB Game Genre : Action / FPS ²

°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
er det fleire som sliter med litt hakking når det "kjem" nye lyder rundt ein? mitt nf7 kort og x800xt pe sliter litt med det...

 

anyone?

ja, jeg har akkurat samme problemet. jeg har ett radeon x800pro flasha til x800xtpe.

 

 

kan det være x800xt pe kortet som sliter?

 

åssen lydkort har du?

(audigy2)

og hvikle drivere har du til skjermkortet?

(4,10) (4,11 funker ikke på kortet mitt)

 

 

musa

brukar 4.11 drivere på orginalt xt pe kort. og lydkortet er det integrerte nvidia greiene i abit nf7 v2 og har også der dei nyaste driverene... steike irriterende ate in so pass "rå" data sliter altså... fått høyre av nokon venner at dei har samme problem...6800gt kort og 9600 256mb alle med socket a...

Lenke til kommentar
Tideliger idenne tråden var det en som startet en "konkuranse" om når spillet kom til og bli cracked, han sa vel noe som en uke eller noe, men nå har det altså blitt cracka..... www.nforce.nl

Det var meg, det ;)

En uke, og jeg trodde jeg var optimistisk. Nå er serveren deres nede også :p

Hm, kanskje det var "bortkastet" å kjøpe det.

 

Edit: Som dere kan se på screenshotsene (de som gidder å laste dem ned), er ikke grafikkforbedrelsene i HL: Source all verden. Men det hjelper på med 8xAA og 16xAF.

Endret av Sasuke-kun
Lenke til kommentar
holder ikke X800XT PE til å kjøre alt flytende?

Holder i massevis... men hvis du er ute etter full aa og af så er jeg ikke helt sikker, men du kan kjøre det ganske langt opp i allfall; sitter med Radeon 9800PRO og kjører 2xaf og 4xaa - går helt glatt. (Har bare ikke tatt meg tid til å teste høyere...)

Lenke til kommentar
holder ikke X800XT PE til å kjøre alt flytende?

Holder i massevis... men hvis du er ute etter full aa og af så er jeg ikke helt sikker, men du kan kjøre det ganske langt opp i allfall; sitter med Radeon 9800PRO og kjører 2xaf og 4xaa - går helt glatt. (Har bare ikke tatt meg tid til å teste høyere...)

Går så fint så, kjører alt som er på max og ligger mellom 50 og 80 fps normalt sett, kryper av og til opptil 150 i dreneringskanalene og sånt :D

 

Edit: 1600x1200, 6xAA, 16xAF (eller var det omvendt med AA og AF? :blush: ) Max detaljer

Endret av Bazer_Punk
Lenke til kommentar

Tja, jeg synes hele spillet er ganske oppskrytt selv.. Hadde noen fine ting, men utroooling lineært! De dyttet deg jo i retningen du skulle gå hele tida. Og man måtte følge den ene veien.

 

Og ble ikke skremt en eneste gang ( eller kanskje 1 gang da en sånn strømbombe datt ned fra loftet ), men ikke på langt nær så mye som jeg ble skremt av Doom 3 feks.

 

Farcry hadde man hvertfall muligheten til å utforske områder litt mer, enn bare en liten sti. Alt i alt et morsomt spill, men litt for kort, lett, lineært.

 

Gir det 6/10 :)

Lenke til kommentar

Første spillet på lenge som jeg faktiskt digger. Pleier vanligvis å spille i en time før jeg legger spillene i fra meg, men med HL2 så har jeg blitt helt hekta. Far Cry kan ikke sammenlignes med HL2 i mine øyne. HL2 er simpletenn så mye bedre.

 

Hadde jeg vært spillanmelder ville jeg gitt det 10/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...