Gå til innhold

Half-Life: Da var hl2 overstått!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men at de krever at man har DVD-rom er helt greit?

Ja, ting går jo fremover. Du mener kanskje at de bør gi ut spillet på disketter også, for de som ikke har kjøpt CD-ROM enda?

Tenk hvor mange disketer det hadde vært nødvendig med da :!:

 

Regna litt på det, ville blitt bruk for 3592 disketter for å innstallere HL2 da

 

"setup needs the next disk (disk 2658)"

 

Det hadde vært lite smart ja.

 

Et så nytt spill kan jo godt gis ut på dvd, for hvis dataen greier å dra spillet burde vl den ha en dvd-rom..

 

:yes: Enig :yes:

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
er det forresten noen som har prøvd å stille datoen på pcen til 2005??? også installert source/hl2/steam.

fikk spilt swg beta, 1 dag før de andre grunnet dette

 

kanskje valve ikke tenkte ut detta senarioet  :!:

valve starter ikke aktiveringen før, fordi vi har skrudd datoen fram :)

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Egentlig finner jeg det vanskelig å tro at en side som Spray.no har fått testet spillet, mens store "World Wide" sider som f. eks Gamespot så langt ikke har kommet ut med noe omtale.

 

Blir spennende å se. Vil gjerne ha tester som ikke er tatt ut i fra spillemagasin. Enkelte spillemagasin kan gi spillene store summer for å øke salget.

Lenke til kommentar
Ja, ting går jo fremover. Du mener kanskje at de bør gi ut spillet på disketter også, for de som ikke har kjøpt CD-ROM enda?

Hvis du hadde lest litt så haddu du funnet ut at jeg synes at spill skal bli gitt ut på DVD-rom.

Men at de krever at man har DVD-rom er helt greit?

Grunnen til at jeg sa det var at en her var så gal på at men måtte ha internett så da spurte jeg han om at det ikke var idiotisk at man måtte ha DVD-rom også.

Lenke til kommentar
offtopic (tror nokk han har det litt moro med dere men)

 

det er så mange her, muligens noen av dere har svar på dette

 

Hl2 Silver kjøpt mellom steam

 

Kjøpt silver, laster ned spillene på server for å spille dem på hoved pcen min (serveren kan bare stå å surre å gå for seg selv, så det er genialt).

 

Problemet er at ikke valve programmet vill være med på dette?. Jeg fant ut at alt blir instalert der steam ligger, så jeg måtte flytte mappene fra c: noe ikke cs:source ville være med på, instalasjonen starter på nytt selv om filene ligger der (har helt sikkert noe med sikkerheten å gjøre).

 

Noen som har noen erfaring med dette? laster ned Hl2 på serveren-om ikke denne nedlastingen kan flyttes er det jo ikke noe poeng å laste ned resten??

Ta vekk skrivebeskyttelsen.

Lenke til kommentar
Men at de krever at man har DVD-rom er helt greit?

Ja, ting går jo fremover. Du mener kanskje at de bør gi ut spillet på disketter også, for de som ikke har kjøpt CD-ROM enda?

Tenk hvor mange disketer det hadde vært nødvendig med da :!:

 

Regna litt på det, ville blitt bruk for 3592 disketter for å innstallere HL2 da

 

"setup needs the next disk (disk 2658)"

 

Det hadde vært lite smart ja.

 

Et så nytt spill kan jo godt gis ut på dvd, for hvis dataen greier å dra spillet burde vl den ha en dvd-rom..

 

:yes: Enig :yes:

Er det en MB på en diskett da? Tenk hvor tungt det ville vært å frakte det hjem. "Og vi bringer det hjem til deg for bare tusenlappen" :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...