Gå til innhold

Half-Life: Da var hl2 overstått!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig komisk... men den derre aktiveringa suger så j*vlig at egentlig så burede alle drite i å kjøpe spillet i protest :hrm:

Ja, hvorfor det? Er det noe jeg driter i når det kommer til om jeg skal spille Half Life 2 eller ikke, så er det om jeg må være oppkoblet til internett i 1 minutt før jeg gir meg inn i Half Life værdenen.. (jeg er oppkoblet til internett dag inn og dag ut)

 

DU kan godt boikotte HL2, men jeg tror ikke det er andre enn du som taper på det.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Veldig komisk... men den derre aktiveringa suger så j*vlig at egentlig så burede alle drite i å kjøpe spillet i protest :hrm:

Støttes!! :)

Det blir bare for teit at de skal forlange at alle bruker har internett. Slik jeg har forstått det så er det ikke online delen i hl2 dere gleder dere til, det er historien i singelplayer delen.

Lenke til kommentar
Veldig komisk... men den derre aktiveringa suger så j*vlig at egentlig så burede alle drite i å kjøpe spillet i protest  :hrm:

Støttes!! :)

Det blir bare for teit at de skal forlange at alle bruker har internett. Slik jeg har forstått det så er det ikke online delen i hl2 dere gleder dere til, det er historien i singelplayer delen.

Men da har jeg et forslag til dere to: Ikkje spill spillet! Det er ingen som tvinger dere.. :)

Lenke til kommentar
Støttes!!  :)

Det blir bare for teit at de skal forlange at alle bruker har internett. Slik jeg har forstått det så er det ikke online delen i hl2 dere gleder dere til, det er historien i singelplayer delen.

Men at de krever at man har DVD-rom er helt greit?

Jeg er "heldig" som har begge deler.

Det er en bra ting at man må aktivere det via internett for da blir det ikke så lett å få tak i piratkopier og at noen idioter i en spillbuttikk selger deg 3 dager før release sånn at noen får spille det før noen andre.

 

Men da har jeg et forslag til dere to: Ikkje spill spillet! Det er ingen som tvinger dere..
Nettopp. Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
:!:  Dagens!
Spray hadde fått tilsendt cd'ene som trengtes for å spille dette

Spesial cder, som ikke trenger aktivering, spesialsendt til spray.. :!:

 

Edit: leif

Hahaha.. fikk meg en god latter nuh ja..!! Gabe sitter å vurderer hvem i denne værden som skal få teste HL2 før release; " Spray in Norway must get the game before everybody else" :!:

:roll: :!: :tease:

Lenke til kommentar
Støttes!!  :)

Det blir bare for teit at de skal forlange at alle bruker har internett. Slik jeg har forstått det så er det ikke online delen i hl2 dere gleder dere til, det er historien i singelplayer delen.

Men at de krever at man har DVD-rom er helt greit?

Jeg er "heldig" som har begge deler.

Det er en bra ting at man må aktivere det via internett for da blir det ikke så lett å få tak i piratkopier og at noen idioter i en spillbuttikk selger deg 3 dager før release sånn at noen får spille det før noen andre.

 

Men da har jeg et forslag til dere to: Ikkje spill spillet! Det er ingen som tvinger dere..
Nettopp.

Jeg har dvd rom, jeg har internett så det er ikke for min skyld.

Hva fikk deg til å tro at jeg skulle kjøpe det i utgangspungtet?

Lenke til kommentar

så, du så at han runna spillet???? så du han spille i det hele tatt???

har han noen screenshots han kan poste noen steder??? en readme fil? et eller annet???

 

det er mange som har spillet hjemme, men ikke en sjel på planeten har greid å cracke krypteringa til steam...

 

lykke til videre i livet, you stinker!!

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar
Støttes!!  :)

Det blir bare for teit at de skal forlange at alle bruker har internett. Slik jeg har forstått det så er det ikke online delen i hl2 dere gleder dere til, det er historien i singelplayer delen.

Men at de krever at man har DVD-rom er helt greit?

Jeg er "heldig" som har begge deler.

Det er en bra ting at man må aktivere det via internett for da blir det ikke så lett å få tak i piratkopier og at noen idioter i en spillbuttikk selger deg 3 dager før release sånn at noen får spille det før noen andre.

 

Men da har jeg et forslag til dere to: Ikkje spill spillet! Det er ingen som tvinger dere..
Nettopp.

Jeg har dvd rom, jeg har internett så det er ikke for min skyld.

Hva fikk deg til å tro at jeg skulle kjøpe det i utgangspungtet?

Har jeg sagt at jeg tror du skal kjøpe det? :ermm:

Lenke til kommentar

offtopic (tror nokk han har det litt moro med dere men)

 

det er så mange her, muligens noen av dere har svar på dette

 

Hl2 Silver kjøpt mellom steam

 

Kjøpt silver, laster ned spillene på server for å spille dem på hoved pcen min (serveren kan bare stå å surre å gå for seg selv, så det er genialt).

 

Problemet er at ikke valve programmet vill være med på dette?. Jeg fant ut at alt blir instalert der steam ligger, så jeg måtte flytte mappene fra c: noe ikke cs:source ville være med på, instalasjonen starter på nytt selv om filene ligger der (har helt sikkert noe med sikkerheten å gjøre).

 

Noen som har noen erfaring med dette? laster ned Hl2 på serveren-om ikke denne nedlastingen kan flyttes er det jo ikke noe poeng å laste ned resten??

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...