Gå til innhold

Half life 2 kun 299 hos elkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice pris, men, tør ikke stole på at det kommer den 16, både fra den sida og fra gamesmix, så jeg har vært nede på elkjøp her jeg bor og de har lagt av et eksemplar av HL2 til meg, just in case det ikke kommer fra gamesmix. Skal spille HL2 på tirsdagen :D

Ja ka gjør en ikkje for HL2! Du har altså bestilt spillet fra gamesmix? og i tilleg reservert ett på Elkjøp.hmm så om spillet ikkje kommer til deg i posten fra games mix på tirsdag får du det på Elkjøp.Smart det,men når spillet kommer fra gamesmix,vil du da bytte inn igjen det du kjøpte på elkjøp eller sende tilbake til gamesmix? Du har vel ikkje i tillegg bestilt HL2 på steam også vel :tease:

 

Kjeder meg så sjuukt her nå derfor disse stupide spørsmåla :thumbup:

Lenke til kommentar
Nice pris, men, tør ikke stole på at det kommer den 16, både fra den sida og fra gamesmix, så jeg har vært nede på elkjøp her jeg bor og de har lagt av et eksemplar av HL2 til meg, just in case det ikke kommer fra gamesmix. Skal spille HL2 på tirsdagen :D

Ja ka gjør en ikkje for HL2! Du har altså bestilt spillet fra gamesmix? og i tilleg reservert ett på Elkjøp.hmm så om spillet ikkje kommer til deg i posten fra games mix på tirsdag får du det på Elkjøp.Smart det,men når spillet kommer fra gamesmix,vil du da bytte inn igjen det du kjøpte på elkjøp eller sende tilbake til gamesmix? Du har vel ikkje i tillegg bestilt HL2 på steam også vel :tease:

 

Kjeder meg så sjuukt her nå derfor disse stupide spørsmåla :thumbup:

Hadde jeg hadt bredbånd hadde jeg ikke sotte i denne "krisa" :D

 

Får jeg det fra gamesmix ringer jeg elkjøp og avbestiller (mer HL2 tid). Får jeg det ikke fra gamesmix, henter jeg det hos elkjøp og sender HL2 tilbake når det kommer fra gamesmix.

 

Hadde jeg hadt DSL og steam hadde det blit lite søvn på meg fra natt til tirsdag, masse kaffe og en laaaang natts venting på HL2 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...