Gå til innhold

Half life 2 kun 299 hos elkjøp


Anbefalte innlegg

ok men spillet koster jo ikke 120nok hos elkjøp? sorry hvis jeg noober nå men skjønner ikke hvordan du har fått de summene.

 

prisen i dollar på den bronsje pakka tilsvarer ca 340nok ikke inkl mva pga at vi ikke er mva pliktige, vet ikke helt hvorfor.

 

http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=50808 <= sjekk! hl2 dikt!

Det blir 118 på elkjøp når frakten er regnet med og det koster 49.95$ på steam noe som blir 120 etter dagens kurser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok men spillet koster jo ikke 120nok hos elkjøp? sorry hvis jeg noober nå men skjønner ikke hvordan du har fått de summene.

 

prisen i dollar på den bronsje pakka tilsvarer ca 340nok ikke inkl mva pga at vi ikke er mva pliktige, vet ikke helt hvorfor.

 

http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=50808 <= sjekk! hl2 dikt!

Det blir 118 på elkjøp når frakten er regnet med og det koster 49.95$ på steam noe som blir 120 etter dagens kurser.

Nei? 49.95$ = ca 334kr. (gange 6.7)

Lenke til kommentar
Det er 18årsgrense, jeg har sett coverene som er sendt til butikkene.

Hehe, det hadde jo vært kongebra...

 

Ser for meg følgende skjer:

Gamerboi: "Hei, jeg skal kjøpe detta spillet. (Holder HL2 pakken opp)."

Selger: "Det spillet der er det 18-års aldersgrense på. Få se legitimasjon."

Gamerboi: "Hæh? Faen.. jeg er jo ikke 18.."

Selger: "Synd for deg." :tease:

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
ok men spillet koster jo ikke 120nok hos elkjøp? sorry hvis jeg noober nå men skjønner ikke hvordan du har fått de summene.

 

prisen i dollar på den bronsje pakka tilsvarer ca 340nok ikke inkl mva pga at vi ikke er mva pliktige, vet ikke helt hvorfor.

 

http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=50808 <= sjekk! hl2 dikt!

Det blir 118 på elkjøp når frakten er regnet med og det koster 49.95$ på steam noe som blir 120 etter dagens kurser.

Nei? 49.95$ = ca 334kr. (gange 6.7)

Dagens kurs på US $ er 6,3995 :p

 

Det er 18årsgrense, jeg har sett coverene som er sendt til butikkene.

Hehe, det hadde jo vært kongebra...

 

Ser for meg følgende skjer:

Gamerboi: "Hei, jeg skal kjøpe detta spillet. (Holder HL2 pakken opp)."

Selger: "Det spillet der er det 18-års aldersgrense på. Få se legitimasjon."

Gamerboi: "Hæh? Faen.. jeg er jo ikke 18.."

Selger: "Synd for deg." :tease:

 

Nice :!:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Var på elkjøp i sandefjord i dag, tenkte jeg skulle prøve å lure meg til et hl2, men det gikk ikke, prøvde med unnskyldnigen at det er jo umulig å få spillt det før den 16..men det gikk dessverre ikke....Han tok fram coveret da..ble litt svett i skjorten da ja, for da virket det som om han skulle selge det til meg, hadde håpet på å få snakke med en gammal dame som ikke visste hva hun gjorde. Så jeg kjøpte american history X og gikk hjem, litt skuffet. Prisen så ut til å være 299,-, ihvertfall det som stod på maskinen når han søkte etter det.

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar
Takker til deg zoid! Men klarer pc'n min og kjøre det?klart ikke ting på max,men helst da i 1024x768...

Anyone?stoler ikke på den gameadvisor testen. Noen med tilsvarende som spiller cs-s f.eks?

Mvh

Daisy Chain

Tror det skal gå greit, jeg spiller CS:S på skolemaskinen som har ett GeForce 2 MX skjermkort og 2500+ Barton CPU uten problemer.

 

CS:S krever vel omtrent det samme som HL2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...