Gå til innhold

EDIT: Gleder du deg til årets julekalender?


Anbefalte innlegg

Som topicen sier, så lurer jeg på om det blir julekalender i år også (alt annet ville være skuffende :()

 

Hvis ja, tenker dere gleder dere folkens? :D Jeg gleder meg ihvertfall, alltid like gøy å bruke opp penger som er til andres julegaver på billig julekalender-hardware ;)

Håper på noen billige LCD-skjermer & DVD-brennere jeg. Noen gode høyttalersett hadde heller ikke vært å forakte. Ka dokk trur folkens?

 

pain.

 

EDIT: endret topic da jeg fant ut at ja, det blir jul i år også! :D

Veldig ledende spørsmål da men... Gleder DU deg? DET GJØR JEG!

Endret av pain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi satser på julekalender i år også! :)

Herlig! :D

Gleder meg virkelig.. Håper det kommer et godt tilbud på Nec ND-3500.. :thumbup:

Den er jo vannvittig billig allerede da!!!

 

:p

 

~Alex~

 

HW.no sin julekalender er at hver dag frem til 24 desember så vil en nettbutikk legge ut et godt tilbud her på hw.no

 

Det produktet må kjøpes den dagen da tilbudet bare gjelder for en dag.

 

MEN det betyr ikke at ikke det samme produktet kan komme enda billigere tilbake snere i mnd fra feks en annen nettbutikk. Så det er litt spenning i om man skal kjøpe noe billig i begynelsen av desember og brenne av budsjette...eller ha is i blodet og vente nærmere den 24 for de virkelig saftige tilbudene.

 

Apropo Julekalendere, så oppfordrer jeg dere å følge med på om www.sas.no skal ha det og. Ifjor kjøpte jeg og to kammereter tur retur til tokyo for 4100 kr. Og hvis dere vil til mekka av hardware..så er Akihabara i Tokyo stedet...også kjent som "electric town".

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Jeg melder meg herved inn i FFJ.

 

Foreningen for julekalender.

UR NOT ALONE! Herlig Howard, ser virkelig frem til Desember nå :yes:

HardwareButikken/HWB, nå Netshop var virkelig forrige julekalenders vinner. De har etter dette fått en fast kunde kalt Andreas ja :)

 

Husker de hadde julekalendertilbud etter julaften... <3 "Jula varer helt til påske"

Lenke til kommentar

Lurer på om ikke nettbutikkene gjør seg selv en bjørnetjeneste med disse julekalendertilbudene. Jeg mener, salget deres i november går sikkert merkbart ned fordi alle bare venter på julekalenderen.

 

På den annen side så bestiller nok en del folk andre ting også, sånn at det kanskje går opp-i-opp, men det hadde vært interessant å høre fra nettbutikkene om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...