Gå til innhold

Half-Life 2 voktes med bevepnede vakter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grafikkmessig er Hl2 og halo2 ganske lik.

Ja øynene er det første man blir blind på sies det... Til X-box å være er grafikken glimrende, men det kan ikke sammelignes med hl2.

Har du spillt Halo 2?

Nei jeg har ikke spilt halo 2, og jeg har heller ikke spilt Half-life 2.

Men det jeg har sett av vidioer og bilder er veldig bra men at det kan måle seg med HL2 er jeg sterkt i tvil om. Siden HL2 er på pc og benytter seg av litt nyere teknologi f.eks dx9 (hvis jeg ikke tar helt feil) pluss mange andre åpenbare grunner.

Men som TCi sier, la oss legge denne debatten dø.

Skrevet
Vær så snill og ikke gjør denne tråden til en Halo 2 VS Half Life 2 tråd (har sklidd ut litt selv men nok er nok). Takk.

no offence, men jeg synes du svarer litt sarkastiskt mot ting som setter HL2 i et dårlig lys.

har ikke mye annet å si enn at du har ingenting å bekymre deg over, det er nok årets spill. :)

Hehe.. var ikke akkurat for å være sarkastisk, det er ikke Halo 2 denne tråden handler om. :)

Og ja, jeg vet at HL2 er en god kandidat til årets spill ;)

Skrevet

Viser bare kor gale denne industrien har blitt :tease: Hehe!! Men for al del det gjør ingenting for meg om noen registrerer spillet-->får det jo noen dager før da :dribble: Noen som tør å vedde om dette vil skje?

Skrevet
Viser bare kor gale denne industrien har blitt :tease: Hehe!! Men for al del det gjør ingenting for meg om noen registrerer spillet-->får det jo noen dager før da :dribble: Noen som tør å vedde om dette vil skje?

det bruker vell og skje med de fleste spilla.. så hvem vet.

Skrevet (endret)

jeg hadde hvertfall ikke begynt å grine om vi hadde plutselig en dag eller to eller tre før release kunnet spille hl2 over steam :D

det jeg derimot skal grine over er at windows ødelagte hardisken min nettopp så jeg mista 120GB med ting, bl.a preload på 4,3GB. Takk!

tok bare å valgte den error checking når du høyreklikker på disken i min datamaskin og da måtte jeg restarte siden jeg valgte begge de avkrysnings greiene og når maskina starta på nytt så vips! var disken korrupt og ødelagt. Deilig.

Endret av 2mass
Skrevet

Hadde tenkt å involvere meg, men orker ikke en ny Halo 2- Half-Life 2 debatt. Den tar vi når alle har fått testa spillene skikkelig. Likevel er det absurd å hevde at Halo 2 sin grafikk er bedre, når alle vet at det spillet kjører på x-box mens HL 2 trenger en kraftig pc...

Skrevet

omg, ati vs nvida er en ting, men å krangle om hvilket spill som er best (særlig når ingen av dem har komt) er helt på tryne. Er jo 100% opp til hver enkelt om de liker spillet eller ikke. :nei:

Men on topic, forstår egentlig godt at Vivendi er redd hl2 skal havne på nettet, men bevepnede vakter er en smule "overkill". På en annen side kan vi jo forestille oss hvilken konsekvenser det kan ha for Vivendi. Som for tiden sliter litt med økonomien og er avhengig av at hl2 skal selges som varmt hvetebrød eller pizzabaguetter for den slags skyld :yes:

Skrevet
omg, ati vs nvida er en ting, men å krangle om hvilket spill som er best (særlig når ingen av dem har komt) er helt på tryne.

hvis du mener halo vs Hl2, var det grafikken vi diskuterte...

Skrevet

Diskusjonen har tydeligvis ikke stoppet.

Dere kan ikke si at det er en "HL2 vs Halo2" diskusjon når begge sider mener hl2 er best. Dessuten har jeg ikke sakt at grafikken var bedre i Halo2 en i Hl2.

Foresten kunne jeg egentlig skrevet fysikken/grafikken siden det ville være mer rett.

Men nå synes jeg denne tråden har gått veldig offtopic, så jeg tror jeg sier EOD.

Skrevet (endret)
Men on topic, forstår egentlig godt at Vivendi er redd hl2 skal havne på nettet, men bevepnede vakter er en smule "overkill". På en annen side kan vi jo forestille oss hvilken konsekvenser det kan ha for Vivendi. Som for tiden sliter litt med økonomien og er avhengig av at hl2 skal selges som varmt hvetebrød eller pizzabaguetter for den slags skyld  :yes:

Tenk deg deres situasjon da. Dersom en person får tak i en av de kopiene så stikker han og aktiverer HL2. Steam vil da automatisk åpne for aktiveringer for alle. Det som skjer da er at absolutt alle som har fått tak i det på Steam, kommer til å kunne starte spillet. Som en dominoeffekt så vil tusener få tak i spillet via Steam istedet for retail. Vivendi ville tape noe enormt.

Endret av TCi
Skrevet

Hmmm... hvis jeg får noen til og aktivere hl2 i amerika med min steam-id, vil jeg da kunne spille det her før kl er 9? hypotetisk... Er ikke SÅ nerd.

Skrevet

btw, hvorfor dra over til svergie når HL2 også ligger på lager i norge og her

uten væpnede vakter.

hørte fra en som var innom lageret på min lokale elkjøp i jobbsammenheng.

Skrevet
Jeg var akkurat i telefonen med Vivendi Universal angående «Half-Life 2», og ble fortalt hva jeg kan forespeile meg av spilling før release neste tirsdag.

Det er ikke mye, kan du tro.

I Sverige et sted ligger det pall etter pall med «Half-Life 2»-kopier, behørlig forseglet i tjukk, svart plastikk.

Og rundt disse pallene er det vakter. Med våpen. :D

Ingen får tilgang til «Half-Life 2» før release, bortsatt fra noen få, utvalgte spillblader som har fått spille spillet sammen med utvikleren Valve.

Utgiveren Vivendi Universal skjelver nemlig i buksene i frykt for at noen skal få tak i en tidlig kopi av spillet, og installere det på sin egen maskin.

«Half-Life 2» må nemlig registreres via Steam for å fungere, og om det skulle skje før release er helvete løs - da slipper nemlig Valve løs spillet via Steam.

Og det er neppe Vivendi Universal klare for.

Skrevet
(...)det jeg derimot skal grine over er at windows ødelagte hardisken min nettopp så jeg mista 120GB med ting, bl.a preload på 4,3GB. Takk!(...)

Det er i slike øyeblikk jeg ringer en kompis for lån av maskinen hannes litt. Innstallere dette, plugger i harddisken (den korupte) lar programmet søke gjennom og gjennoppretter det som kan reddes :p

Noen som er med over grensa i kveld? Skal bare smugle litt, erm, kjøtt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...