Gå til innhold

glemt steam brukernavn og epost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle spille litt CS nå men neida, jeg hadde glemt brukernavnet og epost adressen er borte for lengst (gammel online.no konto). Er det en måte å slette denne kontoen med bare cd-key'en? eller få tilgang med bare cd-key'en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil så kan du gå på New account, da du skriver inn cd-key'en får du opp en melding at den er brukt av <brukernavn>, mener at du kan trykke på en link som det står: Forgot your password på eller no i den duren.

Skrevet
Hvis jeg ikke husker helt feil så kan du gå på New account, da du skriver inn cd-key'en får du opp en melding at den er brukt av <brukernavn>, mener at du kan trykke på en link som det står: Forgot your password på eller no i den duren.

Det eneste jeg kan få der er å sende brukernavn og passord til epost adressen min med hjelp av cd-key'en.

Skrevet

Send steam admin's mail om dette og da vil di nok svare med spørsmål om hva cd-keyen er, send cd-keyen deretter i en mail ( IKKE før di svarer om di kan/gidder eller ikke )

Skrevet
Send steam admin's mail om dette og da vil di nok svare med spørsmål om hva cd-keyen er, send cd-keyen deretter i en mail ( IKKE før di svarer om di kan/gidder eller ikke )

Gjorde det du sa og de gadd :D Så nå er alt i box. TUSEN TAKK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...