lavitz Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Tenkte jeg skulle spille litt CS nå men neida, jeg hadde glemt brukernavnet og epost adressen er borte for lengst (gammel online.no konto). Er det en måte å slette denne kontoen med bare cd-key'en? eller få tilgang med bare cd-key'en?
B4stian Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil så kan du gå på New account, da du skriver inn cd-key'en får du opp en melding at den er brukt av <brukernavn>, mener at du kan trykke på en link som det står: Forgot your password på eller no i den duren.
lavitz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil så kan du gå på New account, da du skriver inn cd-key'en får du opp en melding at den er brukt av <brukernavn>, mener at du kan trykke på en link som det står: Forgot your password på eller no i den duren. Det eneste jeg kan få der er å sende brukernavn og passord til epost adressen min med hjelp av cd-key'en.
prexide Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Send steam admin's mail om dette og da vil di nok svare med spørsmål om hva cd-keyen er, send cd-keyen deretter i en mail ( IKKE før di svarer om di kan/gidder eller ikke )
lavitz Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Send steam admin's mail om dette og da vil di nok svare med spørsmål om hva cd-keyen er, send cd-keyen deretter i en mail ( IKKE før di svarer om di kan/gidder eller ikke ) Gjorde det du sa og de gadd Så nå er alt i box. TUSEN TAKK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå