Gå til innhold

Kjøpe Nintendo DS, hvor ? (Før jul)


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva slags lagrings medie PSP buker, Vet at filmene må spesial lages for å sees, og at det foreløpig ikke er laget noen... Spillene til DS ligger på små minne brikker, minner fælt om de man kan få kjøpt til diverse digital kameraer. Lagrings plassen kan variere mye, hakke peiling... Man får jo minne kort på en gigg, selv om disse koster fort 7000kr stk til et kamera, behøver de ikke å koste mye å produsere... så lagrings plassen trenger man ikke å bekymre seg for.. Lyd kvaliteten er super, og DS har innebygd en surround effekt som funker utrolig bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har beklaglig vis ikke penger akkuratt nå, men derfor ønsker jeg meg den til jul :D

 

Håper den ligger under Tre'et på jule aften :love:

 

vis ikke er det mange pansjonister (besteforeldre) som gir penger til barnebarna , og det kjenner man på Lommeboken :D

 

så på jule aften eller i rom julen spiller ingen rolle ;)

 

Håper bare den går ned i pris...

 

En ting skal dere har klart, Jeg DRITER i PSP :!:

 

takk for meg ;)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har en Nintendo DS og et SuperMario 64 DS spill for mye. Det er kjøpt på Spiderman og det følger med kvittering og garanti. Jeg er borte noen dager nå men selger den sikkert når jeg kommer hjem. Jeg bor i Stavanger. Jeg tror det er en av VELDIG få som det er mulig å få fatt i på dennesiden av nyttår. Forseglingen på embalasjen er brutt, men den er som ny med ekstra norsk powersupply.

 

Mail: [email protected]

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe Nintendo DS i det heletatt?

Hvorfor spise mat ?

 

Jeg er fan av nintendo og har lyst på den ,

Å være fan av en ting kan neppe beskytte noe som garantert kommer til å bli tidenes flopp noensinne. Om noen år så blir Nintendo som Sega, de kommer til å lage spill til Xbox2 og PS3, det har jeg igrunn ventet lenge på. Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin.

vell nå prøver jo m$ og kjøpe opp nintendo (ikke det at nintendo vill selge da) så før eller sidne kommer vi til og spille mario på et eller annet X-box system

Lenke til kommentar
Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin.

Det er en morsom uttalelse, spesielt hvis man ser den i sammenheng med at Nintendo har tjent mye mer penger på konsollene sine de siste ti årene enn f.eks. Sony har gjort med sine Playstation-maskiner. Sony gjør ikke akkurat en god jobb for aksjonærene med PSP-en sin heller, enkelte analytikere mener at Sony vil tape rundt 200 dollar på hver solgte PSP, mens Nintendo selger Nintendo DS med fortjeneste.

 

vell nå prøver jo m$ og kjøpe opp nintendo (ikke det at nintendo vill selge da) så før eller sidne kommer vi til og spille mario på et eller annet X-box system

 

Tull.

Lenke til kommentar
Tror og håper at Nintendo tar med Mario med i grava hvis det absolutt må skje! Sto i en artikkel her at Nintendo DS er sonefri men at ekstrautstyret kanskje ikke vil passe... Er dette sikkert? :dontgetit:

 

EDIT: Trykkleif

er bare laderen som er anneledes og du får kjøpt Norske adaptere til den her i landet :w00t:

Får man tak i det så tidlig?

Hvor mye koster DS i usa?

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
psp er MYE bedre (med tanke på grafikk og sånt) ;) skal vel kjøpe en psp når den kommer. har aldri likt nintendo. sony 4ever

PSP's styrker og svakheter i forhold til DS:

 

Styrker:

 

stor og fin widescreen-skjerm

større mulighet for bedre grafikk

---

 

Svakheter:

 

kun 1 skjerm

antatt dårlig batterilevetid

få attraktive spill ( etter min mening, hater sportspill og bilsimulatorer) Dessuten blir de fleste spill bare en port fra playstation 2 i første omgang, etter hva jeg har hørt.

mangler touchscreen og er generelt mindre innovativ

pris

---

 

ting som ikke spiller noen rolle:

 

psp'n kan spille av filmer som kommer på et ukjent format, som må kjøpes på det formatet. bruker massevis av strøm.

DS har en slags mikrofon-feature som jeg ikke syntes er spes interessant, og nå skal det komme TV-tuner også.

---

 

Dessuten har jeg aldri likt PS/PS2

 

Derfor syntes jeg at DS er best :)...teoretisk, har ikke prøvd noe enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...