Gå til innhold

Kjøpe Nintendo DS, hvor ? (Før jul)


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Fikk DS av dama mi i jule gave....eller...kanskje hun egentlig kjøpte den til seg selv...??

 

Uansett, har kun kjøpt spiderman og må si jeg er positivt overrakset over maskina, selv om den design messig er helt på trynet. Men totalt syns jeg den var veeeeldig bra.

Gleder meg til å kjøpe Mario etterpå....og ikke minst til hva som kan komme av spil framover :cool:

 

Var en pixel som var rød på touch skjermen allerede når jeg fikk den - visstnok ett problem på en % del av DS'ene, men var bare å sende den inn til nintendo så skulle jeg få en ny. Hakke gjort den enda - må jo spille litt på den først :roll:

 

Btw - er det non norsk nettside som er oppegående på NDS så langt...?

Leste jo testen på Gamer og litt om spillene, men vært digg med ett eget forum eller no:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan lese mye om den på nintendo forum om jeg ikke tar feil se på den linken jeg ga ut før i posten (slutten av side5)

 

der var det i allefall noen tips og triks for meg som hadde den på japansk :S

til og byne med

 

fant ganske raskt ut hvordan jeg endret da :)

 

Edit: Må bare si at mario 64 DS var genialt du starter som yoshi og du kan ikke gjøre alle oppdrag med han så du må finne en mario hatt f.eks da blir du mario

så kan du løpe mot kopa på det første brettet :)

 

og 2 skjermer er genialt ;)

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

Ah....linken ja.....

 

Maria var jaggu skoey ja - nesten saa jeg begynner aa glede meg til flyturen tilbake til norge......

 

Ringte forresten Nintendo i gaar angaaende skjermen som hadde en rod pixel...i dag kom ett bud paa dora med en ny nintendo DS til meg....saa da er det bare aa putte den gamle i en ferdigfrankert boks og sende den i retur...rimelig kjapp levering spor du meg :D

 

...og ja...de har sikret seg mot at jeg sender den andre i retur, de tok visa nummeret mitt...og belaster kontoen min med 130 dollar om jeg ikke sende den i retur innen 21 dager.....hmmm...dvs. 21 dager aa prove ut masse skoy mulitiplayer ting paa :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...