Gå til innhold

Kjøpe Nintendo DS, hvor ? (Før jul)


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting i fredrikstad... Da må jeg dra helt til sarpsborg og det gidder jeg ikke! hm... DS'en kommer i morgen eller i overimorgen så da må jeg få tak i den enda tidligere... Får nok ringe til expert å høre;)

 

EDIT: Dro ned på spaceworld i byen og kjøpte uorg. lader der, som kosta 149,- Alt jeg trenger nå er DS'en :p

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

Nå har jeg testet Nintendo DS hos en venn. Mario 64 DS er sinnsykt artig. Grafikken er vanvittig fin for å være en så liten håndholdt konsoll. (Litt "hakkete" men det går.) Man utnytter heller ikke trykkskjermen til sitt fulle i dette spillet og det blir artig å se hva man klarer å utnytte trykkskjermen til senere.

Størrelsen til DS er ellers en smule stor men man overlever.

Lenke til kommentar

Jeg ringte til spiderman idag og så at Nintendo DS'en hadde blitt "trukket tilbake" så den var ikke sendt allikevel! De sa at det var utsolgt så jeg måtte vente mellom en uke og to for at jeg skulle få den. Jeg dro en "spansk en" og sa at "DS'en var til lillebroren min som har bursdag til lørdagen og hvis vi ikke mottar DS'en straks så får han ikke bursdagspresang. Tenk.... Hjertet til vidar (lillebroren) vil bli knust. En ti år gammel gutt som ikke får bursdagspresang. Har dere ikke en igjen på lager som vi kan få?" Han sa nei (bestemt/sint). "Da er jeg redd at jeg må avbestille den da... Så kanskje vi rekker å skaffe en "midlertidig" lusen gave til han så han i det minste får noe på bursdagen sin." Da sa den daglige lederen " Du må sende mail for å avbestille den. Hadet (virkelig sint).

Så det endte med at jeg sendte en mail (og sa hvor bedretene de er) og så gikk jeg ned på spiderman i byen og kjøpte det der for 500kr mer (for DS og mario til sammen).

 

En annen gang jeg bestilte HL så fikk jeg den aldri... Ba ikke om å avbestille den men fikk den ikke... Ikke kjøp noe på spiderman (netbutikken) hvis du vil ha spillet (i tide?).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

har fått DS en i dag , har strøm adapter til gameboy SP det er sikkert at det går og lade med den ikke sant ?

 

jeg har ikke laderen forran meg det er grunnen til at jeg spør

 

DS en kjører på 5,2v tror jeg ?'

er ikke det det samme som SP ?

 

Edit : Det tok 2 mnd før jeg fikk den av spiderman.no :thumbdown: men nå er den her så jeg skal ikke klage

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...