Gå til innhold

Kjøpe Nintendo DS, hvor ? (Før jul)


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kjøpe Nintendo DS i det heletatt?

Hvorfor spise mat ?

 

Jeg er fan av nintendo og har lyst på den ,

Å være fan av en ting kan neppe beskytte noe som garantert kommer til å bli tidenes flopp noensinne. Om noen år så blir Nintendo som Sega, de kommer til å lage spill til Xbox2 og PS3, det har jeg igrunn ventet lenge på. Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin.

Lenke til kommentar

Her var det mye bra gitt. Hvorfor kjøpe DS? Vel, hvis jeg må klare meg med én håndholdt fremover blir det ikke Sony PSP for å si det slik. Den trykkfølsomme skjermen til DS gir helt nye muligheter hva gameplay angår. PSP er selvsagt stilig, men den er ganske tradisjonell i forhold. Nærmest en bærbar PS2. Nintendo DS har kanskje ikke den samme 1337-faktoren, men jeg er i grunn bare glad til. Jeg vil ha det moro, og så moro som mulig, og da tror jeg Nintendo DS blir toppen av kransekaka. Rett og slett.

 

Nei, det er ikke kommet noen europeisk lanseringsdato for DS, men i mars en gang tror jeg. 21.11 er vel datoen på andre siden av dammen.

Lenke til kommentar
Å være fan av en ting kan neppe beskytte noe som garantert kommer til å bli tidenes flopp noensinne. Om noen år så blir Nintendo som Sega, de kommer til å lage spill til Xbox2 og PS3, det har jeg igrunn ventet lenge på.

Tror kanskje du burde vurdere utsagnene dine litt, du vet åpenbart ikke det spor om hva du snakker om.

Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin.

Uhm, nei? Har du noen gang sett salgstallene til Nintendo, jeg snakker da både globalt og regionalt? Det kan du umulig ha gjort, jeg har ingen tall her og nå, men kan sikkert skaffe om du har lyst til å være vrang. Jeg tror sakens kjerne er at du bruker ordet flopp på feil måte.. Det får du isåfall utdype.

 

Enig med aasgaard, gleder meg muchos til DS kommer.

Lenke til kommentar
Å være fan av en ting kan neppe beskytte noe som garantert kommer til å bli tidenes flopp noensinne. Om noen år så blir Nintendo som Sega, de kommer til å lage spill til Xbox2 og PS3, det har jeg igrunn ventet lenge på. Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin.

I grunn trengs bare ett ord om dette utsagnet.

LATTERLIG :thumbdown:

Jeg er helt enig med Harcore100%,for du vet jo tydeligvis ikke hva du snakker om. Vet du egentlig hva/hvem Nintendo er? Vet du hvor store de er ute i verden, og spesielt i Japan?

Nei det vet du tydeligvis ikke. Og det synes i posten din.

Du sier at Nintendo 64 var deres siste vellykkede maskin.

Bare se på GameCube. Som alltid før, er Nintendo suverene når det gjelder å skaffe eksklusive spill til konsollen sin.

Mens Microsoft og Sony kjører i noenlunde samme spor når det kommer til spill, så snur Nintendo seg en helt annen retning. Blant annet nekter de å ha GTA-spillene på konsollen sin, og de satser på meget originale spill som verken PS2 eller Xbox har.

Selv har jeg PS2. Jeg har ikke GameCube, men skulle gjerne hatt det. Og jeg berømmer Nintendo for deres mot til å tenke annerledes, og satse nytt og originalt.

 

Vel, dette begynner å gå veldig off topic. Jeg ville bare si hva jeg mente om akkurat denne saken.

Tilbake til originaldiskusjonen, om det er ønsket.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...