Gå til innhold

Min LaCie er kommet! (OBS: Bilder.)


Anbefalte innlegg

Fant selv en artig piksel (lysere enn alle andre), ser vist ut til at jeg får en artig piksel på hver bidige skjerm jeg kjøper :!: Hadde en 19" CRT som det var skavanker med for et par år siden, returnerte og fikk tilbake en ny med sort/stein døu piksel rundt om kl. 11 på urviser, midt i. shit happens, krydder i livet :D

 

Kan forresten legge til at kvittering blir tilsendt for dem som ber om det (kampanjetilbudet), fikk min i posten for to dager siden. Kanonservice, angrer NOE SINNSYKT for at jeg ikke bestillte 2stk med en gang. Blir Netshop neste :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er klin umulig(for meg iallefall) å se at man ikke spiller i nativ oppløsning på denne skjermen, så lenge man holder seg på 1280x1024 i det minste.

 

1024x768 og nedover blir det jo litt mer uskarpt, men egentelig ikke noe problem.

Dette var en av de tingene jeg var 'redd' for da jeg bestillte, fordi jeg trodde det kanskje ville se dårlig ut i ikke-nativ oppløsning, men det er altså ikke noe problem med denne skjermen. Det er iallefall min erfaring.

Lenke til kommentar

En stor CRT har problemer den også, 1024*768 på en 21" kan bli litt grovt (observerer sorte tomrom mellom linjene, farger blir ikke like jevne) og 800x600 blir fort veldig grovt (ikke pikslete, men dimmet mot sort, "rutemønster"). Observerer ikke dette på LCD, dog blir bildet mer pikselaktig.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...