Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. utsettes til mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
problemet er ikkje at KI'en er for dårleg, men at den er for bra. den var betre ein forvente, dermed må dei teste ut alle moglege hendelser for å sjå korleis den vil reagere, og for å finpusse koden.

 

dei har lagt til alt dei skal i spelet, så spelet er i utgangspunktet ferdig. det er bare denne siste finpussen som gjennstår.

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
problemet er ikkje at KI'en er for dårleg, men at den er for bra. den var betre ein forvente, dermed må dei teste ut alle moglege hendelser for å sjå korleis den vil reagere, og for å finpusse koden.

 

dei har lagt til alt dei skal i spelet, så spelet er i utgangspunktet ferdig. det er bare denne siste finpussen som gjennstår.

Hvordan vet du det?

Fordi det står inndirekte her ;)her

Lenke til kommentar

Litt synd med den utsettelsen, men alikavel synest jeg dette er en god prioritering av utviklerene. Det er bra de tar seg tiden de trenger for testing og finpussing av spillet. Tror både vi og utviklerene har mye å tjene på denne utsettelsen i bunn og grunn.

 

Gleder meg mye til dette spillet :love: Like mye som HL2, TESIV og BF2, samt andre ambisiøse prosjekt.

Lenke til kommentar
Men vist spillet virkelig er så ferdig som ttt skal ha det til, så finner jeg det merkelig at de utsetter det såpass mange mnd.

det er eit svært omfattande spel. dei har (prøvd å) skapt ei levande verd, der alle dyr og mennesker lever uavhengig av spelaren. dette gjer det langt meir omfattande å teste det ein andre topp spel, som stort sett handler om å gå frå a til b, der alt som skjer er meir eller mindre bestemt på førehand (doom3, far cry, hl2)

 

Hvordan vet du det?

som MetiCx sa, så står det inndirekte i artikkelen. det står og meir om det i pressemeldingane frå THQ og GSC.

 

The dynamic life simulation system has become better than the developers expected. Unfortunately, this also results in that the investment of time into the testing has become more extensive than initially planned. As far as I was told today, the implementation of the features has been completed all in all. (The game is, so to speak, “finished”.)

det eg sa om ai'en og litt anna små snaks. Max Steller er "online content manager of THQ.de"

 

Hvis du ikke skjønte det så var det planleggingen til HL2, håper ikke STALKER blir utsatt like lenge som HL2.

skjønte det :)

Lenke til kommentar

Nå håper jeg det faktisk er sant at STALKER har denne enorme friheten, så den faktisk skiller seg ut fra andre spill på markedet. Husker også Crytech skrøyt mye av friheten i Far Cry, men det var egentlig ganske så A-B der også. Likevel har jeg stor tro på STALKER.

 

Det er egentlig bare fint at de skal finpusse spillet, det viktigste er at vi får ett godt produkt vi kan nyte og huske i lange tider. Så imellom tiden får kose oss med GTA San Andreas, Half Life 2 og andre storspill, så får vi se om vi har tid til STALKER da det kommer i mai ;)

Lenke til kommentar
Typisk...

Man finpusser ikke et spill i 6mnd... Da... pusser man det... og da er det snakk om grov puss, kanskje en omlakkering, mulig en bonejobb, men finpussing... nei DET er det ikke...

tja, det er eit stort spel. vert mykje å finpusse ;)

 

sidan spelet er så omfattande, så er det utroleg mange små detaljer dei må teste ut, og sånt tar tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

S.T.A.L.K.E.R. burde så absolutt ikke sammenlignes med hl2, doom3 o.l, rett og slett pga det er så mye mer innviklet, det er såpass mye som skal stemme og verdenen er gigantisk, derfor vil en finpussing av S.T.A.L.K.E.R. være litt mer tidkrevende enn andre spill.

tror at S.T.A.L.K.E.R. kommer til å bli en helt spesiell spillopplevelse, derfor har jeg ingenting imot å vente til mai for å få klørne i en forhåpentligvis rimelig feilfri versjon :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...