Gå til innhold

Hva er fornavnet til MacGyver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacGyver's full name remains a mystery until the final season, wherein a dream sequence reveals it to be Angus. Also, in the last episode, MacGyver learns he has a son named Sean "Sam" Malloy. The father and son ride off into the sunset to begin a life together (and so MacGyver can teach his little boy the myriad uses of the paperclip, surely).
Lenke til kommentar

MacGuver "skulle" egentlig hete noe annet, men når de nærmet seg innspillingen av den siste sesongen (eller et stykke uti) fikk noen en ide (tror det var han som spiller MacGyver, Richard Dean Anderson) om at de skulle bytte det, siden det "opprinnelige" navnet allerede hadde lekket ut til rabiate fans.

Så ble det Angus. (Det var også en eller annen grunn til det, men den husker jeg ikke)

 

Sp+

Lenke til kommentar
Angus?  :w00t:

Dette skurrer skikkelig i mine ører. Det ville jo vært som om at en skikkelig barsk actionfyr skulle hete Bjarne(det rimer bare ikke).

sammenligne ANGUS med bjarne går ikke. Angus er et helte-navn. ANGUS YOUNG. Trenger jeg å si mer? Det var sikkert derfor. McGyver er AcDc fan! :hmm:

 

edit: ord delings klubben

Endret av Luke Lovegroove
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...