Gå til innhold

Etter mmaaaange timer med PC


Anbefalte innlegg

Ja tenkte kanskje folk ville spytte ut noen episoder som har inntruffet etter overveldende mange timer i strekk foran pc-skjermen underholdt av aktiviteter kun gudene veit hva gikk ut på.

 

MEN - over til min artige morgenstund da.

Jeg bestemte meg for å døgne, for hadde fri idag, og skulle kjøre dama til skolen tidlig. Så hva er vel greiere enn en slask natt forann pcn og sove hele dagen? Jeg brukte forresten hele natta til å stresse online i Call of Duty: United Offensive med en kompis. Og etter 7 timer i det hælvette der - så blir du litt spesiell i hodet i timen etter du fjerne headsettet fra ørene.

 

Ja greit det, men så blei det morgen og det var tid for å kjøre kviga på skolen. Greit inn i bilen og avgårde for det. Følte meg lam i hele trynet og hadde en merkelig pipelyd i øret. Tåkete og jævelig var det også. Men så tittet solen frem, og idet vi skulle legge i vei ut på en lang oversiktelig slette - så lettet plutselig tåken.

 

Jeg greide å grynte frem en setning i halvsøvne når dette åpenbarte seg.

Og jeg sa:

 

Det var da faen å bra grafikk det plutselig ble nå a!!?!?!???!

 

Tror egentlig ikke kvinnfolket har kikka på meg så dumt - så lenge før!

Uansett - sånt skjer, ikke noe å gjøre med det. Men om jeg greier å slippe unna stempelet "nerd" i hennes øyne nå - det er vel heller tvilsomt. Haha!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sliter du med å skille data fra virkligheten??

på tide med psykolog?

neida :p

 

vet åssen det er, har ikke opplevd det helt selv, men andre har sagt dumme ting, som "har du åpnet pakka?" (han mente så klart pakka på nettverket)

 

har også hatt med lite godt på ett lan selv med alt for lite aktivitet...

Lenke til kommentar

Hehe..

Slike ting har hendt meg før:

Jeg har en litt dårlig skjerm som av og til begynner å lyse rosa, når dette skjer, trenger jeg bare å ta den høyrefoten litt lenger fram, og sparke. ( Kabelen fra skjerm til pc er der )

Da pleier det å fikse seg etter et par spark.

Litt senere ut på kvelden en dag, da jeg hadde sittet med pc`n ganske lenge, begynte himmelen å bli "rosa" ( solnedgang dritet ).

Så jeg tok frem høyre foten, å begynte å sparke.. ..

Lenke til kommentar

Ahehahea :thumbup:

 

Ja - nei hva skal man si?

Ting går dritt når man utsettes for unaturlige store doser av det de lærde kaller "ekstrem-sporten: internett". Jeg har enda ikke lagt meg, så jeg tenkte jeg skulle få til det nå veldig straks. Før ting begynner å gå skikkelig sykt for seg.

 

Når jeg våkner - forventer jeg at andre har værre historier å komme med :blush:

Lenke til kommentar

dette har ikke akkurat noe med at jeg har sittet for lenge ved dataen,men noe av det samme.

 

jeg hadde spilt Call of Duty på nett i 5 strake timer,der trykker man på t hvis man vil si noe,så da jeg satt på msn etterpå:

 

jeg sier:

thei

 

ein fyr sier:

jaha

 

jeg sier:

theill på me?

Lenke til kommentar
Ja tenkte kanskje folk ville spytte ut noen episoder som har inntruffet etter overveldende mange timer i strekk foran pc-skjermen underholdt av aktiviteter kun gudene veit hva gikk ut på.

 

MEN - over til min artige morgenstund da.

Jeg bestemte meg for å døgne, for hadde fri idag, og skulle kjøre dama til skolen tidlig. Så hva er vel greiere enn en slask natt forann pcn og sove hele dagen? Jeg brukte forresten hele natta til å stresse online i Call of Duty: United Offensive med en kompis. Og etter 7 timer i det hælvette der - så blir du litt spesiell i hodet i timen etter du fjerne headsettet fra ørene.

 

Ja greit det, men så blei det morgen og det var tid for å kjøre kviga på skolen. Greit inn i bilen og avgårde for det. Følte meg lam i hele trynet og hadde en merkelig pipelyd i øret. Tåkete og jævelig var det også. Men så tittet solen frem, og idet vi skulle legge i vei ut på en lang oversiktelig slette - så lettet plutselig tåken.

 

Jeg greide å grynte frem en setning i halvsøvne når dette åpenbarte seg.

Og jeg sa:

 

Det var da faen å bra grafikk det plutselig ble nå a!!?!?!???!

 

Tror egentlig ikke kvinnfolket har kikka på meg så dumt - så lenge før!

Uansett - sånt skjer, ikke noe å gjøre med det. Men om jeg greier å slippe unna stempelet "nerd" i hennes øyne nå - det er vel heller tvilsomt. Haha!

:!: :!:

Lenke til kommentar
Ja tenkte kanskje folk ville spytte ut noen episoder som har inntruffet etter overveldende mange timer i strekk foran pc-skjermen underholdt av aktiviteter kun gudene veit hva gikk ut på.

 

MEN - over til min artige morgenstund da.

Jeg bestemte meg for å døgne, for hadde fri idag, og skulle kjøre dama til skolen tidlig. Så hva er vel greiere enn en slask natt forann pcn og sove hele dagen? Jeg brukte forresten hele natta til å stresse online i Call of Duty: United Offensive med en kompis. Og etter 7 timer i det hælvette der - så blir du litt spesiell i hodet i timen etter du fjerne headsettet fra ørene.

 

Ja greit det, men så blei det morgen og det var tid for å kjøre kviga på skolen. Greit inn i bilen og avgårde for det. Følte meg lam i hele trynet og hadde en merkelig pipelyd i øret. Tåkete og jævelig var det også. Men så tittet solen frem, og idet vi skulle legge i vei ut på en lang oversiktelig slette - så lettet plutselig tåken.

 

Jeg greide å grynte frem en setning i halvsøvne når dette åpenbarte seg.

Og jeg sa:

 

Det var da faen å bra grafikk det plutselig ble nå a!!?!?!???!

 

Tror egentlig ikke kvinnfolket har kikka på meg så dumt - så lenge før!

Uansett - sånt skjer, ikke noe å gjøre med det. Men om jeg greier å slippe unna stempelet "nerd" i hennes øyne nå - det er vel heller tvilsomt. Haha!

Genialt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...