Gå til innhold

Etter mmaaaange timer med PC


Anbefalte innlegg

Jeg spilte en del Doom3 på lan. Når det kommer monstre, pleier jeg å lire av meg noe totalt meningsløs banning (Arhg, i fuck your bitches! Fuck you bitches!) veldig kjapt. Da jeg holdt på å duppe av forran data'n, kom en kompis bak meg og skremte meg. "Kill you with at chainsaw, bitches!" var den inteligente setningen som kom ut av meg da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vel ikke data da. Men nerdete er det. Vi spillte en del ad&d og d&d. De som har prøvd dette vet at når 1 viser på 20sideren så har du driti på draget. Dette var på et lan, og jeg og vennegjengen min gikk rundt og sa "hahaha. Du trilla ein einar der!"

Jeg stod ute og røyka da ei jente tryna som faen på isen der og jeg brøt ut i lattar og pekte "Haha! Det var eit einar trill!" Så plutselig kom jeg til å tenke at folket rundt meg var folk jeg ikke kjennte en gang.

 

En annen gang spillte jeg cs(var sikkert inni 7. timen, kun avbrutt av små røyke pauser). Da var det en hore som slengte en flashbang rett forran trynet mitt. Jeg ble så forskrekka av lyset at jeg tryna bakover på stolen og datt ned en trapp.

 

En vinter var vi ute og laget hopp til snowboard. Jeg satt å hadde en røykepause mens de andre gravte, da jeg utbrøt "faen for en ineffektiv copy paste metode"

Lenke til kommentar

når jeg spiller cs,bruker jeg mye taktikk.

 

dette har da gjort til at hvor enn jeg er,så tenker jeg ut en taktikk som hadde vært flott her,hvor det hadde vært best å campe osv.

jeg har allered tenkt ut en taktikk for hjemmet mitt,skolen,steinkjer,zebra(kjøpesenter),og mange mange flere.

Lenke til kommentar
Hehehe, mange morsomme innlegg her ja. Bra tråd!

 

Selv har jeg opplevd noen ganger å skulle finne noe på en side i en bok, og det første jeg har tenkt har vært Ctrl+F. Også når jeg har innsett at jeg faktisk må lete etter det så har det irritert meg veldig at virkeligheten ikke har Ctrl+F...

Hahaha! skulle akkurat til og si det samme :!: :!:

Lenke til kommentar
når jeg spiller cs,bruker jeg mye taktikk.

 

dette har da gjort til at hvor enn jeg er,så tenker jeg ut en taktikk som hadde vært flott her,hvor det hadde vært best å campe osv.

jeg har allered tenkt ut en taktikk for hjemmet mitt,skolen,steinkjer,zebra(kjøpesenter),og mange mange flere.

Du er alt for ung til slikt. Hvis du faktisk tilbringer fritiden din til å finne campe-steder for CS, så sliter du. :ermm:

Lenke til kommentar
jeg har begynt å tenke minst 50% på engelsk. har en misstanke av dette kan være en bivirkning av alle engelsken på dataen...  :hmm:

haha. samme her.

 

Når jeg tenker at jeg skal gjøre noe, så tenker jeg det på engelsk av en merkelig grunn lol... :p

Kjenner meg igjen der ja ;)

Andre ting som har skjedd er at jeg har tenkt over hvor god grafikken egentlig er i real life, og CTRL + F når jeg skal finne fram i skolebøker.

 

Edit: Skal ikke på Zebra igjen jeg ihvertfal.. Vet jo aldri hvilket hjørne t0mm3n^_ kan sitte og lure bak :p

Endret av Keejay
Lenke til kommentar

Ja en annen tragisk ting jeg har opplevd mange ganger.

Jeg skriver for hånd sånn ca. aldri, Så skulle jeg signere for å leie en film på Narvesen. Og skrive etternavnet mitt da - Hafskjold.

 

Så husket jeg ikke helt hvordan det skulle skrives, så jeg simulerte da at jeg hamra over tastaturet, å da huska jeg det med en gang.

 

Hehe, sånne ting skulle ikke vært lov engang :blush:

Lenke til kommentar

hehehee...

 

Jeg hadde vært på lan i mange timer, og sitti og spilt CS i 4timer eller no sånt. Gikk på toalettet en tur, på vei ned igjen tenkte jeg over lyden i trappa. At den var skrekkelig lik en av de lydene i sidegangen på de_inferno... og at hvis jeg bråkte, så ville folk høre meg. Begynte faktisk å lete litt etter shiftknappen så jeg kunne walke ned trappa uten å bråke... humhum.. skremmende det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...