Gå til innhold

årets beste spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja dere såg emnet hva synes dere er årets beste spill? (til nå)

min mening:

PC: counter strike er jo en klassiker :) Rome og dawn of war er vel di beste i år :D

Konsoll: Vice city. (sikkert san andreas når det kommer :yes: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vent til Half Life 2 og San Andreas er ute..

Edit: Vent heller til neste år, når alle spel i år kan bli vurdert.

Endret av zeph
Skrevet

Det går ikke ann å velge "beste spill" pga av det finnes så mange genrer. Du har FPS, RTS, MMORP, RPG ..... osv. osv. Dessuten finnes det så mange lignende tråder allerede.

Skrevet

Personlig syntes jeg at Hitman 3 har vert det beste i år, ganske vanskelig og derfor ganske kjekt. Hvis du liker agent spill og GTA 3 og GTA vice city O.L er dette noe for deg

Skrevet (endret)
Det går ikke ann å velge "beste spill" pga av det finnes så mange genrer.

Derfor har man "Game of the year", dette kan vel oversettes til årets spill eller hva? :roll:

Dessuten har man forskjellige "titteler" til de forskjellige genre'er, for eks RPG of the year. Så å si at man ikke kan velge årets beste spill, spesiellt ut ifra egne erfaringer er ren og skjær bs

forøvrig, min favoritt i år blir vel Dawn of war

også Fable til xbox da (takk for påminnelsen Djevlen) -_-

Endret av TRS
Skrevet (endret)
Det går ikke ann å velge "beste spill" pga av det finnes så mange genrer.

Derfor har man "Game of the year", dette kan vel oversettes til årets spill eller hva? :roll:

Game of the year er ikke en sånn tittel. Det er bare en tittel for spill som selger bra og får bra omtale som får automatisk.

Endret av TCi
Skrevet

Japp, på julaften når julesalget er over, da er det på tide å se tilbake. Tilnå er året beste spill ikke kommet ennå, jeg tror vi har veldig mange gode kandidater som har release i nå og framimot jul!

Skrevet

Selv om jeg bare har spilt stress testen så kan jeg med hånden på hjertet si World of Warcraft.

Teit topic egentlig. Året er ikke ferdig enda og de mest hype'a spillene har enda til gode å bli sluppet.

Skrevet
Konsoll: Vice city.  (sikkert san andreas når det kommer  :yes: )
GTA: VC er min favoritt :)

Nå er jeg forvirra... Det ER årets spill 2004 vi snakker om..?

Dette lurte jeg på også...? Jeg måtte begynne å tenke jeg nå når jeg så disse forslagene, men så fant jeg ut at det faktisk var fjorårets sommerferie jeg spilte gjennom GTA:VC og ikke årets..

Skrevet

Jeg skal gå på hendene og hente posten om ikke HL2 vinner årets spill. Det virker som om folk ikke en gang er interessert i å se på andre spill, de har bestemt seg for HL2 på forhånd. Synd.

Skrevet

Jeg synes Fable har gjort seg fortjent til den tittelen hittil i år, så får vi se om San Andreas (som fikk 9.9 i siste store review) og HL2 klarer å leve opp til forventningene mine!

Skrevet

Årets beste spill må være disse valgene

PC: Far Cry, DOOM III og HL-2 (sorry klarer rett og slett ikke å bestemme meg) :love:

PS2: GTA-San Andreas uten tvil :dribble: (Gran Turismo 4 hadde vært årets men kommer ikke i år! :mad:

X-Box: Halo 2 (FABLE)-har ikke prøvd det men er vist knallbra!

Game Cube: - når Resident Evil 4 kommer så må Game CUbe bare kjøpes! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...