Gå til innhold

Biter du negler?

Bruker-33331

Biter du negler  

743 stemmer

1. 1. Biter du negler

• Jupp, elsker bakterier
      249
    • Av og til...må holde bakteriebestanden under kontroll
      228
    • Nei, bakterier biter *hulk*
      267

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stort sett så biter jeg ikke. Jeg har ganske lange negler. Men plutselig så fluser en negl seg, og så skal jeg bare fikse bittelittegranne fordi jeg ikke har neglefil tilgjengelig :( Vips, borte med den neglen

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Neglebit kan være et tegn på stress eller angst.

Japp ! :thumbup:

Biter ikke, og har aldri gjort det :thumbup: Men bite på huden rundt neglene har nok skjedd :roll:

Endret av Dr.X
Skrevet

Å bite negler er noe du faktisk gjør fordi du mangler ett-eller-annet slags stoff (kalium, magnesium eller noe slikt). Og ja, jeg biter negler noe fryktelig.

Skrevet

Når du biter negler får du i deg mer bakterier en når du slikker rent fra toalettskålen.

Hmm.. Skremmende :S

Jeg biter negler, siden jeg ikke har saks :p

Skrevet

Jeg gjorde det helt til jeg begynte på videregående. Da fant jeg ut at jeg skulle bli voksen, og slutte med dette tullet. Det å slutte gikk egentlig overraskende enkelt. Skal nevnes at fingrene mine fortsatt ser ganske herpa ut, nå 4 år etter at jeg slutta. Jeg må ha ødelagt der hvor neglen skal sitte fast i fingeren. Nå bli neglen "hvit" alt for tidlig, og jeg blir nødt til å klippe dem mye lenger inn enn andre normalt gjør for at det ikke skal se ut som om jeg har lange negler.

Neglbiting er en teit ting som ødelegger fingrene dine!

Skrevet
Biter negler alt for ofte.. Irriterer meg over at de ikke har den formen jeg vil at d evil ha elns også ødelegger jeg de enda mer ved å bite de :cry:

løsningen på problemet ditt er neglsaks :thumbup:

Skrevet
Jeg gjorde det helt til jeg begynte på videregående. Da fant jeg ut at jeg skulle bli voksen, og slutte med dette tullet. Det å slutte gikk egentlig overraskende enkelt. Skal nevnes at fingrene mine fortsatt ser ganske herpa ut, nå 4 år etter at jeg slutta. Jeg må ha ødelagt der hvor neglen skal sitte fast i fingeren. Nå bli neglen "hvit" alt for tidlig, og jeg blir nødt til å klippe dem mye lenger inn enn andre normalt gjør for at det ikke skal se ut som om jeg har lange negler.

Neglbiting er en teit ting som ødelegger fingrene dine!

Derfor neglen blir hvit er pga at du mangle kalsium, drikk melk gutten min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...