Gå til innhold

Biter du negler?


Bruker-33331

Biter du negler  

743 stemmer

  1. 1. Biter du negler

    • Jupp, elsker bakterier
      249
    • Av og til...må holde bakteriebestanden under kontroll
      228
    • Nei, bakterier biter *hulk*
      267


Anbefalte innlegg

Ja, jeg biter negler. Har bitt helt ned til negleroten. Ingen vil ta meg i hånda...  :p

 

Har prøvd alt for å slutte... Det middelet bare slikker jeg av, synes ikke det smaker vondt eller så er bare trangen etter å bite for stor.

Kjenner meg så alt for godt igjen der ja... Har prøvd det meste, men ingenting funker :( Den salvetingen er ikke sååå vond smak på, bare litt. :ermm:

Endret av Amphipod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biter. Trodde jeg hadde klart å slutte da jeg fikk streng i 8. klasse, da klarte jeg det ikke så bra lenger, lettere å slutte. Men nå, en god stund etter at strengen er borte, har jeg pinadø klart å begynne igjen... Ikke bra, kunne være greit å ha til å spille gitar med kanskje...

 

faen nå begynte jeg å bite ubevisst igjen.... :hrm:

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Husker jeg var besatt neglebiter før. Moren min prøvde å kjøpe sånn væske til å pensle på neglene, og det hjalp meg iallefall. Eneste minuset var at noe av det kom på brødet når jeg spiste brødskiver, og det var helt jævlig. Nå biter jeg bare neglene hvis de er veldig lange.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hva med svaralternativet "Nei"? Klart det er mange bakterier under neglene, men det har jeg aldri tenkt på. Biter ikke negler og har aldri gjort det. Prøvde en gang når noen begynte å klage over at de ikke klarte å slutte. Da fikk jeg det ikke til. Jeg har sikkert for sterke negler :roll: Klør?

 

 

Jeg biter ikke negler, men har en uvane å rive av skinnet rundt :blush:

2986363[/snapback]

 

Finnes det en støttegruppe for dette? Jeg kompenserer sikkert for neglebitingen ved å sitte å pirke og pilke og rive i huden. Spesielt hvis jeg allerede har et lite merke. Det går ikke an å unngå det!

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...