Gå til innhold

noen som har 90% advarsel?

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hvis man får varsel, får man da 1% varsel eller starter det med sånn 30 % ? :p *lurer på*

EDIT : har 0 % :innocent:

Endret av Fur
Skrevet (endret)
hvis man får varsel, får man da 1% varsel eller starter det med sånn 30 % ?  :p *lurer på*

EDIT : har 0 %    :innocent:

10 - 20 - 30 - 40 osv osv ;)

har forresten en sterk følelse av at brukerne blir kastet ut før de har 100 % i flere tilfeller.

Endret av T.F.T
Skrevet

Det er ikke så mange som har 90%. De fleste som får advarsel tar hintet og oppfører seg etter retningslinjene etter det. Derfor har majoriteten av de med advarsel 10%

Skrevet (endret)
Det er ikke så mange som har 90%. De fleste som får advarsel tar hintet og oppfører seg etter retningslinjene etter det. Derfor har majoriteten av de med advarsel 10%

mohaha 0 % her :p

:ermm:

og det skal jeg fortsette å ha.

Endret av T.F.T
Skrevet

mohaha 0 % her :p

:ermm:

og det skal jeg fortsette å ha.

eh NOT :p neida .. stå på hehe :!:

Skrevet (endret)

Hadde vanligvis 40%, men gikk tilbake til 30% for litt sida.. 2 av de er pga for stor avatar (0.1kb elns :p ), og et par for å være for direkte i samtaler..

hehe, forfaller advarselen etter en stund? Jeg mener.. Man burde jo kunne fjerne de igjen etter en stund.

Endret av Dr.X
Gjest Slettet+891234
Skrevet

Fikk 10% for å skrive et småironisk innlegg om skriveferdighetene til en kar som påstod at folk var dumme. Gadd ikke krangle på det.

Skrevet
hehe, forfaller advarselen etter en stund? Jeg mener.. Man burde jo kunne fjerne de igjen etter en stund.

advarslene forfaller ikke automatisk, nei.

moderatorer kan dog fjerne dem manuelt dersom du har "oppført deg pent" :p

Skrevet

Jeg har fått to advarsler (står på 20%). Den første husker jeg ikke hvorfor jeg fikk. Den siste jeg fikk, fikk jeg rundt februar tidligere i år pga noe warez greier.

So much for file sharing. :innocent:

Skrevet

Jeg fikk en 3mnd ban, så når jeg kom tilbake hadde jeg 100% ei stund helt til jeg mailet en moderator og spurte om de noen gang skulle ta ned warn, også fikk jeg 0% igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...