Shruggie Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja. For seks år siden. Hvorfor starte en tråd nå?
_Issue_ Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja. For seks år siden. Hvorfor starte en tråd nå? haha, det samme lurer jeg å på
Laat Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Har aldri likt de ekkle små monstrene som hopper opp i ansiktet. Stoppa å spille det spillet første gang de smågnagerne viste seg. USJ CS var redningen
likferd Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Har aldri likt de ekkle små monstrene som hopper opp i ansiktet. Stoppa å spille det spillet første gang de smågnagerne viste seg. USJ CS var redningen Da fikk ikke du med deg mye av spillet Den aller første fienden i spillet var en "headcrab"
Laat Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Får frysninger nedover ryggen.. tror jeg var litt for ung da jeg spillte det første gangen Traumatisk minne :!:
likferd Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Da anbefaler jeg virkelig å spille gjennom HalfLife:source når det kommer ut, spesielt om du har planer om å spille HL2 også
Bloody Mess Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja. For seks år siden. Hvorfor starte en tråd nå? Haha, ikkesant.
Passasjer Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Kom aldri særlig langt...Men det var gøy!
hallgeirl Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Likte du Half-Life? Det gjorde jeg. Runda det et par ganger, og jeg spilte faktisk en del deathmatch i Halflife. Det var seriøst morro IMO mye artigere enn CS (jeg er piss lei CS ).
Playmofetish Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja, absolutt, selv om jeg ikke spilte det før lenge etter det kom ut. Jeg tror jeg spilte gjennom det mens CS var i versjon 1.4 tror jeg, runna HL da, og syns det var forbløffende spennende/bra. Syns ikke grafikken gjorde noe, selv om mange spill hadde mye bedre grafikk. Og til deg som quitta når de første småeklingene dukka opp, du har gått glipp av noe!
TCi Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja. For seks år siden. Hvorfor starte en tråd nå? haha, det samme lurer jeg å på Kanskje fordi brukeren er ny og lurer på hva folk her liker osv MEN burde kanskje ta et hint når det finnes et eget Half Life forum
Dʋgɢtung Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Var faktisk HL som fikk meg interessert i FPS'er! Det sier vel sitt
Bear^ Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Half-Life er Half-Life Ingen over, ingen ved siden av Half-Life PS: Det betyr at jeg liker HL
christaaah Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 beste spillet eg har spilt og satt forsåvidt den standarden som eg måler spill mot den dag i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå