Gå til innhold

DINE beste feilmeldinger (med bilde helst)

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Skrevet
Vel, det er ikke akkurat direkte noen feilmelding, men morsom er den. Se vedlegg. Punkt 14 i rettningslinjene anyone? :lol:

Edit: la opp et bedre bilde

så du har 2 kontoer alså?eller missforstår jeg no veldig :huh:

2 kontoer er ikke det "against the law"?

Skrevet
Vel, det er ikke akkurat direkte noen feilmelding, men morsom er den. Se vedlegg. Punkt 14 i rettningslinjene anyone? :lol:

Neida, har bare en bruker, og den ble banna. Dog så ingen tydligvis grunn til å holde meg ute lenger når jeg spurte om hvorfor faktisk var banna (fikk bare noe difust opplegg i sin tid).

Gjest medlem-19530
Skrevet

Neida, har bare en bruker, og den ble banna. Dog så ingen tydligvis grunn til å holde meg ute lenger når jeg spurte om hvorfor faktisk var banna (fikk bare noe difust opplegg i sin tid).

daså ;)

Skrevet
Og bruker man dette programmet, slipper man å lime inn i paint! :wee: Da blir screenshotet lagret som ei fil! Lenge leve latskapen :woot:

Tusen takk, et sånn programm har jeg letet lenge etter, tusen takk, takktakk takk :w00t:

Jeg vil faktisk anbefale å bruke den eldre versjonen av GCS... På min maskin, så stopper den å fungere sånn helt plutselig... Altså.. Programmet kjører, men den lagrer ikke bilder jeg tar... Det problemet hadde jeg ikke i det hele tatt med forrige versjon...

Mulig software konflikt? :dontgetit:

Skrevet
Denne terga jeg fram...

Alle dere med dc++, prøv å dobbelklikk dær nede som vise status til op og nedlasting!

Ja, dæven. Nøyaktig det samme skjedde her når jeg dobbeltklikket. Må være en bug alle med 0.401 har.

Skrevet (endret)

Har ikke screenshot men da jeg skulle installere wing commander 3 på en p3 maskin så fikk jeg beskjed om at cd-rommen var raskere enn fysisk mulig... Og spørsmål om jeg vile fortsette å kopiere fra cd'en. :wallbash:

Endret av L4r5
Skrevet (endret)
Ogsaa denne da :)

Ikke akkurat en feilmelding menmen, litt morsom er den.

Den er med andre ord ferdig å kopiere om litt over fire år? Ja det høres ut som windows :p

EDIT: skriveleif

Endret av L4r5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...