Gå til innhold

Problemer med bittorrent


crott_

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har siste versjon av ABC[Yet another bittorrent client], og sliter med å få rask nedlasting/opplastinghastighet.

 

Har forwarded port 6881-6999 i routeren min (netopia), og torrent filene er grønne. Når jeg åpner en torrent fil får jeg ok hastighet noen sekunder, før de faller ned til mindre enn 10Kb/s.

 

Har skrudd av brannmur på PC'en min (også windows brannmuren).

 

Min ISP er nexgentel, og de har ikke noen begrensning på porter, så vidt jeg vet.

 

Noen som har ideer til hva jeg kan prøve for å få bedre nedlasting/opplastingshastighet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt inn azureus og prøvd med en del forskjellige torrenter, men resultatet er det samme. Et lite burst med en gang nedlastingen starter der den er oppe i 30-40Kbps, men så faller den til ca. 10Kbps..

 

Har satt max. upload til 35 KBps, som er ca. 80% av total opplastingskapasitet.

 

Har fortsatt grønne torrenter.

 

Har dere mer forslag til hva som kan gjøres? eller er det bare å si seg fornøyd med hastigheten jeg har nå

Lenke til kommentar
hva gjør "tracker on http port" i azureus? jeg satt den til port 6999, er det ok?

Det er den innebygde trackeren i Azureus, du trenger ikke tukle med noe der. Det kan tenkes at ISPen din struper trafikken på standard portintervallet, prøv en annen port bare for å se om noe endrer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...