Gå til innhold

Hvem er nikotin slave?

Jan

Er du nikotinslave?  

249 stemmer

1. 1. Er du nikotinslave?

• Ja jeg trenger nikotin hver dag fordi jeg er kjempestor og tøff.
      68
    • Nei, jeg avskyr alle form for rusmiddler!!"#
      131
    • Av og til...
      49

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til RobB: Du er jo bare 12... Du vil tenke annerledes når du blir stor gutt.

Røyker kun i helgene eller på fest. Og da går det gjerne i sigarer og cigariller....

soss :)

Endret av KompleX
Skrevet
Til RobB: Du er jo bare 12... Du vil tenke annerledes når du blir stor gutt.

Røyker kun i helgene eller på fest. Og da går det gjerne i sigarer og cigariller....

soss :)

Jeg er 13 :roll:

Skrevet
Jeg er 13 :roll:

Ja og da får du respekt..

*Mimre over respekt sangen(gran prix jr.)

nå syntes jeg dette blir litt mye off topic her. meningen med tråden er ikke å slakte de som liker tobakk, men å sjekke hvor mange på forumet som gjør det.

Skrevet (endret)
Jeg har akdri røykt eller snust og er ganske stolt over det, jeg er 16 :)

Satser på å aldri begynne å røyke eller snuse noe som jeg ikke ser som noen stor utfordring.

ditto

Røyk og snus er noe tull som verken har noen fordeler eller er kult, hva er poenget med det sier jeg. vi har alltid røykt, jeg vet, men allikevell

Endret av T.F.T
Skrevet

Jeg snusa endel i sommer, nå snuser jeg nesten aldri.

Nå røyker jeg kun cigarer i helgene, og det syns jeg er jævli kult! haha, serriøst! :D

Skrevet
Jeg snusa endel i sommer, nå snuser jeg nesten aldri.

Nå røyker jeg kun cigarer i helgene, og det syns jeg er jævli kult! haha, serriøst! :D

what up gangsta!?. heheh

Skrevet
nå syntes jeg dette blir litt mye off topic her. meningen med tråden er ikke å slakte de som liker tobakk, men å sjekke hvor mange på forumet som gjør det.

Tenk at fleire har skjønt det! :w00t:

Skrevet

Jeg røyker av og til, og tar gjerne en pris om jeg blir tilbudt ;) Skjer oftest på fest da, men av og til på skolen/hos kamerater også.

Glad jeg ikke snuser/røyker fast, men som flere sier, så er det jo en av livets goder. Noe jeg går glipp av? :p

Skrevet

røyker ikke, men er jævlig fristet. ikke pga press eller fordi jeg synes det er kult, men fordi jeg av og til føler at jeg trenger en røyk... skjer som oftest rundt noen andre som røyker, når jeg lukter røyken av sigaretter. kanskje er det pga at foreldrene mine røyker? har ikke lyst til å begynne da, så det er litt irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...