Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lian-Li PC60+

 

Og ved siden av: TT BigWater vannkjøling som ikke er tatt i bruk kun satt sammen og testet for å sjekke etter lekasjer.

 

Og alt står i den Rosa Plysj hylla jeg hadde på tg :p Har ikke orket å plukke den fra hverandre enda. :p

Meget pent! Men du, hva heter de kabinettviftene du har? De røde som sitter foran og bak?

Er SilenX vifter ja :D 120mm i front, og en 80mm bak og en 80mm i toppen. :yes: Fine vifter. Også er de MEGET stille. Sammen med Vibrasjonsdempende pakninger og støvfiltre så blir det minimalt med støv og minimalt med lyd :D

 

Må bare få bytta ut den jævla bråkete vifta på HK. Asus A8N Sli Deluxe. Fytti helvete som den bråker. :no::thumbdown:

Lenke til kommentar
Så litt rotete ut inni der ja complexity, men når du får den nye PSU`en og litt strips, så ordner det seg sikkert :thumbup: Samme CPU-vifte (kjøler også?) som meg, og du har brukt farge på den ja. Bedre med svart sprittusj synes jeg :w00t:

har ikke farga cpu vufta eller kjøleren?.. det er ett klistremerke på den som lyser i rare farger ;)

Lenke til kommentar
Så ikke værst ut det kentbj, men det var litt mye kabler i bunnen av kabinettet, og med HDD`ene, tror kanskje det går ann å rydde litt der :hmm:

Men ellers ingenting å si, var bra inni ditt kabinett!

vet, sa jeg ikke har turt å begynne der enda.

 

Er vansklig å skjule ting. siden kabinettet er såpass åpent som det er. Men har metervis med krymestrømper. Så det skal nok komme seg.

 

Med ide kabler, så tror jeg kanske at jeg har en løsning. Skal prøve å snu diskene. Så ide+strøm kabler kommer ut i front. Kan spare litt rot på det.

Lenke til kommentar
complexity: Har du tengt til å kvitte deg med Qtec kabinettet også ?

Er vel forresten ikke så rart at det er flere som har samme Cpu kjøler som deg (boxed)

Er det boxed-kjøler? Da er det en helt annen jeg har hvertfall, for jeg har jo P4, med uoriginal kjøler

Lenke til kommentar
complexity: Har du tengt til å kvitte deg med Qtec kabinettet også ?

Er vel forresten ikke så rart at det er flere som har samme Cpu kjøler som deg (boxed)

Er det boxed-kjøler? Da er det en helt annen jeg har hvertfall, for jeg har jo P4, med uoriginal kjøler

Vel, min boxed kjøler (fra A64 3000+) ser sånn ut, så regner med det :p

Lenke til kommentar

mange spørsmål til meg her ;)

 

takk for det fine dere sa om pc'en min :)

 

det er boxed kjøler (amd athlon 64 3000+ 2ghz) og vifte ja.. kjøpte kabbizet på komplett for ganske lenge siden da jeg satt sammen pc'en.. ville ned i pris og tenkte q-tec ville holde en stund (det har den gjort også),

 

vinduet i sidedøra har eg montert selv.. kjøpte det på microplex for 99kr eller noe sånt.. samt 2stk kalde katoder..

 

skal ikke selge kabbizet fordi det holder for meg.. trenger ikke mer plass (har bare 1hdd og 1 cd rom) og det er jo ikke såååå stygt :p

 

gleder meg sinnsykt til bzerken.. whoohoo :w00t:

 

off topic: pr0xy H4xx0r... q-tec skrives ikke q-tech ;)

:cool::cool::cool:

 

edit: leif

 

edit2: enda mer leif:P

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...