Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet
bidz: Det ser veldig bra ut, det der! Men jeg ville muligens testa å lakke statussaken til Misten for å få en penere front :)

Jepp! :yes:

Ellers var det jo veeeldig fint kabinett da :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt er ganske rotete nå, men det vil komme seg når eg får det nye eg har bestilt !!!

Bilder av det nye kommer når det er klart.

Beklager rotet i mitt lille kabinett!!!

post-153-1110584453_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Wow! :dribble:

Må si meg utrolig imponert! Det ser jo ekstremt kult ut. :yes:

Kan legge ved bildet av innsiden av kabinettet mitt også, selv om det ikke er mye å skryte av.

post-153-1110666964_thumb.jpg

Endret av håvard87
Skrevet

Howdy folks!

Eg har en Chenbro Gaming box...den e ganske så enkel å billig...inni den så trengs det nesten ikkje skruhjern....det meste er bare å klipse på plass...vifter, hovedkort, skjermkort o.l...har kjøpt dør med plexi glass og...er en logo som ligner på en "B"...og med blått neonlys å blåe vifter så blir det ganske så stili å se på...har kjøpt stillegående vifter så kjøler ganske bra så for meg så er det en perfekt pc...ja nesten då...mangle bare vannkjøling som eg tenkte å kjøpe på TG i påsken...ka er dåkes meininger om dette kabinettet?

Skrevet (endret)

hehe...kjøpte mitt Chenbro kabinett eg når det nettopp hadde komt utpå markedet, versjonen svart\orange...så då kosta det meg 895 kr og 100 kr for logoen frampå og 240 kr for sidedør...men det er verdt det...kabinettet har oppfyllt alle mine ønsker...har akkuratt den plassen eg trenger, tar ikkje stor plass på rommet, har gode viftemuligheter og er samt ganske så stilig å se på med litt tilbehør til...(neonlys o.l)

Endret av Nesse
Skrevet

Kanskje ikke akkurat det klart ryddigste kabinettet her inne, Marius_EV, men det ser jo bare dødstøft med alt det grønne på kryss og tvers :)

Skrevet
Kanskje ikke akkurat det klart ryddigste kabinettet her inne, Marius_EV, men det ser jo bare dødstøft med alt det grønne på kryss og tvers :)

Jeg kunne jo hatt det så ryddig som jeg hadde det før, men hva er vitsen da? :p

Er egentlig ikke rotete heller, er bare at de lyser så volsomt på bildene.

Skrevet (endret)

Veldig bra marius_EV , men skuffet over den røde vifta på enden av radiatoren ;)

Det røde lyset ødela noe av den "hevy" UV glowen

Endret av Sir_cruz
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...