Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Oppdatering: Fått leds'a til MIST kjøleblokka og vanntanken nå, og montert de. Fjerna UV middelet fra vannomløpet, så UV lysene gjør ikke store nytten av seg noe lengre... Montert en Sunbeam viftekontroller, etc.

 

Med blitz:

 

desktop3.jpg

 

Uten blitz:

 

desktop1.jpg

 

I kabinettet:

 

desktop2.jpg

 

 

Gjenstår litt kabelrydding (mangler forlengere), samt noe mer småfiks her og der. Kanskje jeg må skaffe meg en UV penn, evt. bytte ut UV røra (2stk. 30cm sunbeam, en oppe og en ned).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
He he har det samme kabinette jeg også er meget fornøyd med det billigt) men hos meg er det ikke så ryddigt som hos deg. Bra jobba. :thumbup:  Må nesten selv stikke innom Startit i Stavanger og kjøpe kabelstrømper. Men sist gang jeg var der var de utsolgt.

 

Her er ihvertfall et bilde av ossen det ser hos meg, hvor mage pakker ed kabelstrømper tror dere jeg trenger? :blush:

Takk, Stavanger rule jo då! Neida, StartIT har inne kabelstrømper nå. Kjøpte senest idag. Men bare rosa og gule. Jeg kjøpte de siste grønne

 

 

Her kommer en oppsumering ifra min side. 3 bilder. Et før rydding. Et etter 2 rydding og Et etter idag.

 

Først rydding

Frrydding.jpg

 

Andre rydding

Etterrydding.jpg

 

Siste og Finaly rydding

Etterfullstendigrydding.jpg

 

Vet ikke hvor stor forskjell dere ser på de to siste bildene, Men her hos meg er det hverfall stor forskjell.

 

Komentarer eller hvordan jeg kan gjøre det bedre?

 

Ja vet at katoden er i veien, Men går det å kappe og forlenge ledningen etter inverteren? trenger jeg spesiell ledning?

Endret av Kissa4ever
Lenke til kommentar
Kissaforever: Jeg råder deg til å ta av kabelstrømpen på den kablen som går til brytern i PCI-porten, den ser litt slakk ut, ville vært penere uten.

Bare min mening, stå på! :yes:

Det er endret litt på nå. (siste bilde, upload etter du skrev det) ser det bedre ut nå? Skal også ha UV-lys kabelen inni der, uten blir det straks mer vas.

Lenke til kommentar

Kissaforever: var bra det. har en liten detalj som ingen legger merke til men du må snu CPU kjøleren din den er "feil" vei. hehe. smådetaljer som ikke har noe å si. lol

 

men har et spørsmål til deg har du merket noe til at viften på hovedkortet plutselig begynner å bråke noe fryktelig. akuratt som om det er gått et lager eller noe slikt?

Lenke til kommentar
He he har det samme kabinette jeg også er meget fornøyd med det billigt) men hos meg er det ikke så ryddigt som hos deg. Bra jobba. :thumbup:  Må nesten selv stikke innom Startit i Stavanger og kjøpe kabelstrømper. Men sist gang jeg var der var de utsolgt.

 

Her er ihvertfall et bilde av ossen det ser hos meg, hvor mage pakker ed kabelstrømper tror dere jeg trenger? :blush:

Takk, Stavanger rule jo då! Neida, StartIT har inne kabelstrømper nå. Kjøpte senest idag. Men bare rosa og gule. Jeg kjøpte de siste grønne

 

Komentarer eller hvordan jeg kan gjøre det bedre?

 

Ja vet at katoden er i veien, Men går det å kappe og forlenge ledningen etter inverteren? trenger jeg spesiell ledning?

Hvorfor kjører du ikke Dual-RAM?

Endret av jonas27389
Lenke til kommentar

Mange spørsmål her. Men det er bare bra :D

 

Oddis89: Nei, har ikke merket noen ting jeg.

 

Wohoo: De er koblet til på vanelig måte, men di går opp under et hull mellom PSU og Feste mekanismen til PSU`en.

 

jonas27389: Quote av bilder er tull og unødvendig! :) Kjører jeg ikke dual-ram da?

 

I manualen står det dette:

 

To reach the performance of dual channel DDR, the following rules must be obeyed.

 

When innstalling TWO DIMM modules: install DIMM modules of the same type and size for slots [DIMM1]+[DIMM3] or slots [DIMM2]+[DIMM4]

 

Altså jeg kjører dual-ram.

Lenke til kommentar

jonas27389: Quote av bilder er tull og unødvendig! :) Kjører jeg ikke dual-ram da?

 

I manualen står det dette:

 

To reach the performance of dual channel DDR, the following rules must be obeyed.

 

When innstalling TWO DIMM modules: install DIMM modules of the same type and size for slots [DIMM1]+[DIMM3] or slots [DIMM2]+[DIMM4]

 

Altså jeg kjører dual-ram.

Jepp du kjører vist Dual-RAM. Bare jeg som ser litt dårlig :sleep::blink:

Sorry for quoting av bilder, glemte meg :blush:

Syntes dette er irriterende selv. Og, sef. stakkars folk med 56k....

Det er fikset nå :thumbup:

Endret av jonas27389
Lenke til kommentar
Oppdatering: Fått leds'a til MIST kjøleblokka og vanntanken nå, og montert de. Fjerna UV middelet fra vannomløpet, så UV lysene gjør ikke store nytten av seg noe lengre... Montert en Sunbeam viftekontroller, etc.

 

Med blitz:

 

http://home.no/bidz/pics/desktop3.jpg

 

Uten blitz:

 

http://home.no/bidz/pics/desktop1.jpg

 

I kabinettet:

 

http://home.no/bidz/pics/desktop2.jpg

 

Gjenstår litt kabelrydding (mangler forlengere), samt noe mer småfiks her og der. Kanskje jeg må skaffe meg en UV penn, evt. bytte ut UV røra (2stk. 30cm sunbeam, en oppe og en ned).

Hvor har du kjøpt den pullten?

Lenke til kommentar
Hvor har du kjøpt den pullten?

Ikea :thumbup:

Hva heter det?

Husker ikke. Men det er vel det eneste som koster 575,- akkurat :) Det er brunsort (ser dog helt sort ut), og har kraftige sølvfargede stålbein. 160 bredt. Bare se i katalogen eller på nett så finner du det nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...