Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Med blitz...

littmindre9zg.th.jpg

Har en ny hdd og nye kabler, vet det ikke ble bra med teip, men gidder ikke å gjøre noe med det nå.

 

¨

Edit; tenkte noen kom til å få et psykotisk anfall om jeg ikke fiksa på oppløsningen på bilde. :p

 

Edit; tok begge bildene i en post

post-153-1112279540_thumb.jpg

Endret av tori13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabinettet mitt er AOpen H700b

 

Som jeg har byttet ut den orginale Pcuen fremfor en OCZ ModStream på 520W

 

Skal også bytte ut vifta til en mer stille, har prøvd det som jeg skrev i et tidligere innlegg, men fikk litt info om å få bra overtrykk i kabinettet, noe jeg tror jeg har fått etter litt moding, er også støydempet i sidedørene osv.

 

Plata i bunn stammer fra en Amiga :D

Amigaen var defekt, i tillfelle enkeltes bekymringer ;)

Lenke til kommentar
Trodde først alle var vifter.. :!:

Har selv prøvd å holde mange vifter inntil hverandre, det bråker mildt sagt mye..

Ennå mer moro hvis du har f.eks 4 vifter, tar du 2 den ene veien og 2 den andre.. :p

Fjernet du viftene da?

 

Mine bråker ikke noe mer selv om jeg har flere viftehus koblet til, ganske så stille PC egentlig selv om jeg har mange vifter, bråker faktisk mindre nå etter jeg monterte en 120mm + 80mm, tidligere hadde jeg kun en 80mm fremme, samt at jeg har en vifte over Raptor disken også.

 

Men den skal bli enda mer stille etterhvert.

Lenke til kommentar
Trodde først alle var vifter..  :!:

Har selv prøvd å holde mange vifter inntil hverandre, det bråker mildt sagt mye..

Ennå mer moro hvis du har f.eks 4 vifter, tar du 2 den ene veien og 2 den andre.. :p

Fjernet du viftene da?

 

Mine bråker ikke noe mer selv om jeg har flere viftehus koblet til, ganske så stille PC egentlig selv om jeg har mange vifter, bråker faktisk mindre nå etter jeg monterte en 120mm + 80mm, tidligere hadde jeg kun en 80mm fremme, samt at jeg har en vifte over Raptor disken også.

 

Men den skal bli enda mer stille etterhvert.

Jeg hadde ikke festet det inn maskinen..

Det var bare en kompis som var på besøk som lurte på om det ble å bråke mye, så vi testet.. :p

Lenke til kommentar
Her er den mer spennende delen av kabinettet...

Du har ikke noen flere, større og bedre bilder av alle sidene av kabinettet ?

jada, kan ta noen "i løpet kvelden" :p

Joda, kommer det noen bilder ? :p

Jeg skal sende inn skjermkortet for reperasjon... Men når jeg får det tilbake skal du få noen fine bilder... Glemte det med bilder den natta, så slukna skjermkortet litt uventet, og nå ser skrivebordet ut som en ranet 7/11, update om en uke eller to...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...