Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Hvor har du kjøpt den pullten?

Ikea :thumbup:

Hva heter det?

Husker ikke. Men det er vel det eneste som koster 575,- akkurat :) Det er brunsort (ser dog helt sort ut), og har kraftige sølvfargede stålbein. 160 bredt. Bare se i katalogen eller på nett så finner du det nok.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10121*10389

 

Stemmer? Var skikkelig fint det "arbeidesbordet" der! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor har du kjøpt den pullten?

Ikea :thumbup:

Hva heter det?

Husker ikke. Men det er vel det eneste som koster 575,- akkurat :) Det er brunsort (ser dog helt sort ut), og har kraftige sølvfargede stålbein. 160 bredt. Bare se i katalogen eller på nett så finner du det nok.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10121*10389

 

Stemmer? Var skikkelig fint det "arbeidesbordet" der! :dribble:

Jess. Er det ja, i sort. Skikkelig fint og stabilt bord til en veldig rimelig penge :thumbup:

 

Får også kjøpt en sølvfarget skuffe-del som en kan henge på under. Kabelsamler også, samt PC kabinett holder :thumbup:

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Har prøvd nå å søkt her på forumet i 1time ca etter lignende men finner det ikke. Om det finnes så kan dere gi meg en link og stenge denne "saken"

 

Har lyst til å se hvordan det ser ut inni kabinettene deres. Kanskje få tips om hvordan jeg skal prøve å få fikset i kablene og lignende. (Kom helst med bilde®)

tror jeg sparer både deg, og alle andre på forumet her for det synet.. støvette og kabler over alt.. Venter på penger til vannkjøling så jeg kan rydde opp inni der.. ( forsvinner ca. 14-15 forskjellige kabler og ledninger.. hehe )

Lenke til kommentar
ny kjøler og vifter

Så ryddig :p

når jeg ser det tenker jeg bare "WTF???" hehe. kanskje du må forklare litt, for eksempel hva strømforsyninga gjør der... hull i bunnen?

Har 2 stykk PSUer, den ene er oppe og den andre ser du på bilde. Tok den ut igjen, har liksom INGEN plass.

Lenke til kommentar

Da har jeg rydda litt inni PC'en min, + bytta plassering til CDR/DVD, MIST kontrolleren og Sunbeam Rheobus'en (som er litt modda, bytta ut hele fronten med en standard 5,25" drevfront til Lian Li, og fjerna de ultrasterke LEDs'ene). Også modda i fronten på mitt PC6277B, fjerna hele HDD ramma og hengt opp HDD'ene i 80mm O-ringer = null vibrasjoner! Også modda fronten sånn at det er en 120mm vifte der nå, istedenfor 80mm som er standard.

 

Rydda masse, skjult kabler endel, osv.

 

Bilde med blitz:

ny4.jpg

 

Bilde uten blitz og blå katode av:

ny5.jpg

 

Bilde uten blitz med blå katode på:

ny1.jpg

 

Bilde med blitz av desk'en:

ny3.jpg

 

Bilde av fronten med modda Sunbeam Rheobus:

ny2.jpg

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Her er mitt.. Kanskje ikke så mye å skryte av akkurat.. Men ryddig syns jeg da det er, selv om det er alt for smalt.

Satser på et servertower eller no snart.. Skal kjøpe lakk etterpå. Noen som har no forslag? Tenkte på svart, og maler et tynt tynt lag med rødt oppå det igjen.

 

Kabinettet003.jpg

Endret av M4rTiN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...