Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rotete, men fint;) Kablene er litt for mange og ligger litt i veien rett forran vinduet, men man ser like vel godt inni pga det sterke blå lyset fra et lysrør og to vifter med sterke LEDs..

Skrevet
Snip...

5281828[/snapback]

Bare jeg som kjente at mageinnholdet beveget seg faretruende langt opp når jeg så de stjernene? :sick: Kan du være så snill å fjerne de, slik at det ikke gjentar seg? :tease:

Skrevet
Snip...

5281828[/snapback]

Bare jeg som kjente at mageinnholdet beveget seg faretruende langt opp når jeg så de stjernene? :sick: Kan du være så snill å fjerne de, slik at det ikke gjentar seg? :tease:

5309444[/snapback]

Jeg har nettopp pussa pistolen.

Skrevet
Jada, nå har vi sett Zevs_ sitt kabinett minst 4000 ganger. Noen som har noe som faktisk er bra ?

5309640[/snapback]

Nummer 1: Du trenger ikke poste ELLER se på bildene.

Nummer 2: Du kan jo poste ditt kanskje?

Skrevet (endret)

Har oppdatert litt i mitt kabinett, med ny vannpumpe og vannblokk på chipsett.

Laing pumpa var seriøst mye enklere å ha med å gjøre en den digre saken jeg hadde før. Ikke like mye trykk i den, men temperaturen er omtrent som før. 1-2 grader høyere, men nå kjører jeg chipsett -> skjermkort -> prosessor istedet.

Bildene finner der her da jeg ikke kan legge inn dynamiske bilder i forumet.

Prioriterer stille maskin fremfor minimumstemperaturer.

http://www.aaseboe.com/bilder/other.php

Veldig greit å få handla i tyske vannkjølingsbutikker når jeg deler hus med 2 som nå og da er hjemme på ferietur. Ganske rimelig også.

29 euro for chipsettblokka og 110 for pumpe med tank, festeskruer og mellomledd mellom tank og pumpe.

Endret av Stonescream
Skrevet (endret)

Ja, får vel legge ut et bilde av mitt kabinett jeg også da.... Det er ganske nytt så jeg har ikke fått rydda inni der enda.

OT: Si ifra hvis dere har noen tips til hvordan rydde osv...

HPIM0458.jpg

HPIM0455.jpg

Endret av chr1st3r
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Skrevet
Slik ser dama mi ut inni for tiden:

http://www.thephreak99.com/naken.htm

5310485[/snapback]

Så jo greit ut det der da, men hvorfor modifiserer du ikke radiatoren? fikser niplene på insiden, må jo være et sant helvette å ta med på lan. Sikkert lett å kneke slangene.

5311560[/snapback]

Enkelt svar følger:

Jeg drar ikke på lan... :D

Maskina står helt stille der den står, men hadde jeg hatt planer om å flytte mer på den, så hadde jeg vurdert det ja.

Samt modde den litt mer slik at jeg kan bruke to vifter på den (lage en "trakt")

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...