Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spar: Sikker på at du vil det da? :p hehe neida, det er fint kabinett, men det er rotete inni der, få på kabelstrømper, legg kabler bak hk brett og inni ved dvd-rommene der ;) Prøv å strekke ut de kablene som ikke går, og legg de et sted ved hk så de er minst mulig synlige :) Ellers var det bra :p hehe

Lenke til kommentar
jeg må nesten bare spørre om en ting. hva har  det egentlig å si hvordan d ser ut inni kabinettet? det skal jo skjules av en dør uansett.. jeg syntes pcen skal brukes til å brukes, og det er fint nok med et pent kabinett. MIN mening.

5280984[/snapback]

Hørt om vindu ?

 

Synes du det er ille at folk styler bilen også ?

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
Jimstar Postet i dag, 15:26

  jeg må nesten bare spørre om en ting. hva har det egentlig å si hvordan d ser ut inni kabinettet? det skal jo skjules av en dør uansett.. jeg syntes pcen skal brukes til å brukes, og det er fint nok med et pent kabinett. MIN mening.

Jeg syns ikke det er så vanskelig og skjønne at noen mener det, selv er jeg i mine pc'er mest opptatt av ytelse, ikke så mye av utseende. Grunnen til at man ikke bør ha full spagetti har også med støy og ytelse og gjøre- fri luftstrøm mellom komponentene.

 

Men du må huske på at for mange av de som viser frem her, er dette en hobby. Og man skal aldri "angripe" andres hobbyer. Jeg er da altså ikke så veldig "inne i" pc-styling, men ville likevel heller sittet to timer og gjemt ledninger i en datamaskin, enn å se en fotballkamp- vi er alle forskjellige. :)

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Som jeg sa igår lovet jeg dere en update idag. Håper noen har gledet seg :p Her kommer i allefall en kempepost fra meg :)

 

 

Først maler vi vifta med UV-grønn maling. Dette er før maling, uten lys.

 

 

Med lys, Før maling.

 

 

Her har jeg påført malingen, Ser med en gang en fin forskjell!

 

 

Med lys! Sjekk forksjellen da :dribble:

 

 

Synes det er fint jeg :)

 

 

:dribble:

Legg også merke til at jeg har sleevet kablen til CPU-vifta

 

 

Baksiden :innocent:

 

Forslag til mer jeg kan gjøre? Nå gjenstår bare PSU modden.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Dinosaurer i pcn :p

Anyways Zevs, ekstremt deilig pc, den er så ryddig og stylish! Men har ikke tenkt på å male kanten på skjermkort og lydkort da med uv maling? det har jeg gjort og det blir deilig :)

 

edit: leif var innom

5283092[/snapback]

Joda jeg kan gjøre det, men har allerde gjort det med markeringspenn, desverre vises ikke dette på bildene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...