Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
silentx er oppskrytt, bråker langt mer en spesifikasjonene tilsier, etter min erfaring. Det beste er viftestyring...

5276140[/snapback]

 

Viftestyring? Hvorfor det? Diskene bråker uansett mer enn viftene, og en kan nesten ikke høre viftene på høyeste turtall. Og de flytter_mye_mer luft pr. omdreining enn konkurentene ;)

Lenke til kommentar
silentx er oppskrytt, bråker langt mer en spesifikasjonene tilsier, etter min erfaring. Det beste er viftestyring...

5276140[/snapback]

 

Viftestyring? Hvorfor det? Diskene bråker uansett mer enn viftene, og en kan nesten ikke høre viftene på høyeste turtall. Og de flytter_mye_mer luft pr. omdreining enn konkurentene ;)

5277181[/snapback]

 

Må si meg uenig med deg der. Jeg kjøpte SilenX 120 mm som de hevder er 14 db. Det rare var at den støya mer el mindre akkurat like mye som Papst 120mm (26 db). Dessuten, det at det er stort avvik mellom luftmengde og støy på to forskjellige vifter med lik størrelse og likt antall rpm er for meg ganske uforståelig, så lenge kvaliteten på viftene er høy.

Lenke til kommentar
silentx er oppskrytt, bråker langt mer en spesifikasjonene tilsier, etter min erfaring. Det beste er viftestyring...

5276140[/snapback]

 

Viftestyring? Hvorfor det? Diskene bråker uansett mer enn viftene, og en kan nesten ikke høre viftene på høyeste turtall. Og de flytter_mye_mer luft pr. omdreining enn konkurentene ;)

5277181[/snapback]

 

jeg sitter med 3 disker og de bråker mindre tilsammen enn en 120mm mist.

Lenke til kommentar

Pliis! Ikke gå ut av topic nå, ellers stenges tråden....lag en ny en der dere snakker om viftene deres, og ikke ødelegg tråden som egentlig bare handler om hvilke kabinett folk har. Kommentarer er greit, men ikke lag så satanistisk lange diskusjoner om hvilke vifter som er best eller noe...

Endret av Spar
Lenke til kommentar
Ganske greit.. men gjem 3 pins pluggen til vifta i sidedøren da..

5278377[/snapback]

Siden det bare er greit hva kunne jeg gjort anderledes? Hvor skal jeg gjemme 3-pins kabelen?

5278399[/snapback]

 

klipp den av^^,

 

vet ikke.. du kan jo stripse den fast til den andre kabeln..

5278422[/snapback]

Jeg kan jo forsåvit gjøre det, men den er til LEDs og den er strengt talt lite synlig med vanlig øyesyn. Andre innvendinger?

 

holder på med en oppgradering av diverse deler, får vel poste noen bilder i løpet av uka

5278429[/snapback]

Spam all the way^^ :wee:

Lenke til kommentar
Funker det ikke å legge viftekabelen mot venstre på sidedøren..

Ihvertfall mindre synlig da.

5279289[/snapback]

Joda, det funker det, men da må jeg finne en jævelig lang forlenger siden den skal helt frem til fronten til viftestyringen.

 

Edit: Hvordan klarte du dobbelpost med 35min mellomrom? :!:

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...