Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes ikke det der var spesiellt ryddig jeg. Rotete i toppen, samt at det var upent inni.

5261561[/snapback]

Ganske enig der ;)

 

god ide det der med å bore hull til reset leds osv...

 

Hva med å gjeme kablene bak hk plata da? :hmm:

5261608[/snapback]

Dere forstår dere ikke på moderne kunst! :tease:

 

Fra spøk til rosa gris...Bak hovedkortplaten har jeg brukt for mye plass...

Lenke til kommentar
Du har jo ikke engang tatt noe bak hk plata da! Bare bak dvd-romme og sånt;p er good plass bak der da!

Kan ta et bilde av hvordan jeg har det (blir webcam-pics, har ikke annet, men ser bra nok;p) så skal du få se moderne kunst! :p

5261706[/snapback]

Blir vel noe sånn her!

 

Klikka_bzerk_baksiden_av_kabinettet_.JPG

Har stapa alt av kabler som fantes her, døra ligger i klem på kablene ;)

Lenke til kommentar

Hovedkortplata!

Hvor tror dere den er? Bak ved harddsikene og de optiske enhentene?

Hmm, nei, kanskje bak hovedkortet.

 

Fra tøys til tull.

 

Jeg har viftestyring, så alle viftene uten om prosessorvifta er koblet til den. Ledningen til den bakerste vifta er litt i veien, den er så kort at den går tvers over hovedkortet. Finnes det noen slags forlenger?

Lenke til kommentar
Noe sånt noe ja, men du har heller ikke brukt hk plata :p haha *pirke pirke*

5261745[/snapback]

Hehe, ja.

 

Det er fordi kabinettet er så idiotisk bygget :cry:

 

Edit:

Jeg nevne ikke en gang at jeg stappa det bak hk plata.

 

Synes du dette er mye spam (northGarden)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Jeg har viftestyring, så alle viftene uten om prosessorvifta er koblet til den. Ledningen til den bakerste vifta er litt i veien, den er så kort at den går tvers over hovedkortet. Finnes det noen slags forlenger?

5261765[/snapback]

Du kan jo mekke egne forlengere, ved å sette på en lengre kabel :) Det beste ved det er at det koster ikkenoe :D

 

Dere to er noen fine spammere dere. :love:

5261775[/snapback]

Hehe, ja du sier noe;p Firefox klikka så jeg trykte bare på oppdater, helt til jeg ikke gadd lenger (kom hvit "skjerm";p)

 

Her er btw noen bilder av hva som er Hovedkortplate:

 

 

Bilde%20004.jpg

 

Bilde%20006.jpg

 

(Dårlig kamera(webcam) :p )

 

EDIT: Dere ser det er brukt teip og borrelås der, det er umulig å bruke noe annet ;p beklager det, ser litt stygt ut, men hey, hvem ser bak deR?

 

EDIT2: kan ta et bilde forfra og, har alle kablene bakom der, unntatt noen par;P

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Tror du liksom at det er plass bak hovedkortplata i et q-tek kabinett?

 

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA :lol:

5261839[/snapback]

Ok. Greit det.

Trykk på den knappen der det står "Caps Lock", sånn at det ikke lyser øverst til venstre på tastaturet ditt du. Takk.

5261913[/snapback]

Oioioi, veit liksom hva caps lock er da... :wallbash:

Lenke til kommentar

Kommer bilde av mitt kabinett inni! ;) Er to veldig irriterende kabler som går midt i kabinettet og lager en strek! Veit ikke hva jeg skal gjøre med de.... :hrm::hmm:

 

Bilde011.jpg

 

Bilde010.jpg

 

EDIT: Er den kablen fra sound controlen jeg vil gjøre noe med, begge de som skjærer gjennom på midte, og cpu kjøler-kabel, vifte kablene i toppen til venstre (trur ikke jeg fikk det med) og høytt. kablen nederst. Orker ikke gjøre noe skikkelig rengjøring, siden jeg holder på med et anna kabinett;D Men bare å gi forslag!!

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Kommer bilde av mitt kabinett inni! ;) Er to veldig irriterende kabler som går midt i kabinettet og lager en strek! Veit ikke hva jeg skal gjøre med de.... :hrm::hmm:

5261964[/snapback]

 

Forlenge ledningen som er der (kappe, spleise (eventuellet lodde) og teipe/krympeslange ! :)

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
Ja Daggern, hva sa jeg om den vifta i toppen? Ingenp plass nei. Kommer du i OA btw?

 

Edit: Dessuten så bør det bli gjort noe med rotet i toppen :)

5261987[/snapback]

Jeg tenkte ikke på cd-rom! :tease:

(Den kunne jeg evt. satt et hakk under...Cd-rommen ville ivertfall fått god kjøling :p)

 

Jeg kommer i Oppland Arbeider blad ja :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...