Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Og uten lys. Prøvde å rydde igår og dette er resultatet. Sorry dobbelpost. Holder på å lager meg hjemmeside...

Ser ikke ut som om du har prøvd engang, sorry macs. :!:

Edit: Gjør det som Mala sier :thumbup:

Endret av Zevs_
Skrevet (endret)

Her er min.. Er bare satt opp fort.. Alt skal demonteres igen siden den ikke er ferdig! Men sånn ser den ut folløbig :D

ok111001.jpg

ok111008.jpg :D:love:

Endret av Porsta
Skrevet (endret)

Innmaten i serveren min.

Det er en 2003 Server som kjører Exchange og IIS. I løpet av neste uke kommer det også til å være 4-5stk SeaGate 250GB og en RAID5/10 kontroller i den. Like greit å bruke den som filserver også.

Alt av vifter går på 5-6v så maskinen er praktisk talt lydløs.

server.JPG

Innmaten i firewall´n

Den kjører Astaro v5 som tar seg av spam, VPN, virus og internett aksess.

firewall.JPG

Endret av formann
Skrevet

"Ikkje så gale dette", formann!

Vi har jo sett verre ting i denne tråden...

Men jeg våger meg på allikevel; Noen strips hist og pist, og fjerning av den løse kontakten i det nederste bilde hadde gjort susen!

Derfor får du bare "sieben komma ein" i utførelse her! :p

Skrevet
"Ikkje så gale dette", formann!

Vi har jo sett verre ting i denne tråden...

Men jeg våger meg på allikevel; Noen strips hist og pist, og fjerning av den løse kontakten i det nederste bilde hadde gjort susen!

Derfor får du bare "sieben komma ein" i utførelse her! :p

Tja.. om jeg kjeder meg skikkelig en dag, så kanskje jeg gjør noe med det. For meg spiller det svært liten rolle hvordan det ser ut i de to kabinettene. De står bare ved siden av hverandre under en benk her.

Firewall´n er bare kastet sammen, som du sikkert ser :)

Det ser mye bedre ut i brukspc´n. Masse plass i CM Stacker, så det blir lettere å få det til å se bra ut.

Jeg har uansett ikke vindu i noen av kabinettene. Jeg bare setter på døren, og vips ser det perfekt ut ;)

Her er alt kjemisk fritt for UV-lys, katoder, speilkuler, juletrær, discotek og den slags blodharry utstyr.

Jeg har ennå ikke sett revehaler og terninger i noen av kabinettene til folket. Hvorfor ikke?

Et kabinett som ser ut som en granada burde jo vært midt i blinken for mange her inne. :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...