Gå til innhold

Hvilke prosessor er best nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er AMD 64 eller Intel best?

Det er mange fjortisser her på forumet som tenner på det spørsmålet der, og vips så er en USAKLIG diskusjon i gang. "pappan min er sterkere enn pappan din..." type holdning.

 

Dessuten finnes det en søke funksjon her på forumet. Prøv den først, så spør oss.

Lenke til kommentar
Prøvde å lete etter en gammel tråd men gav opp. Jeg må vite hva som er de beste prosessorene ute nå, som ikke er for dyre men ikke for dårlige heller. Er AMD 64 eller Intel best? PCen vil brukes til diverse musikkprogrammer (studio osv) og noe spilling via internett.

 

på forhånd takk :)

Til ditt bruksområde (og din lommebok) ville jeg nok valgt Intel Pentium 3,0-3,2 GHz på Socket 775.

Lenke til kommentar
hmm.. jeg liker AMD. :thumbup:

Herregud. Skjerp deg.

 

Det er ikke snakk om å like eller ikke like. Det er snakk om hva som er best til denne personens bruk.

 

Hadde det vært en spill PC så ville jeg helt klart sagt AMD A64, men her er det musikkproduksjon og da er det fakta at Intel er hakket bedre.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
hmm.. jeg liker AMD. :thumbup:

Herregud. Skjerp deg.

 

Det er ikke snakk om å like eller ikke like. Det er snakk om hva som er best til denne personens bruk.

 

Hadde det vært en spill PC så ville jeg helt klart sagt AMD A64, men her er det musikkproduksjon og da er det fakta at Intel er hakket bedre.

Kan du linke til en side som tester 'musikkprogrammer' på diverse cpu-er?

Lenke til kommentar
Er AMD 64 eller Intel best?

Det er mange fjortisser her på forumet som tenner på det spørsmålet der, og vips så er en USAKLIG diskusjon i gang. "pappan min er sterkere enn pappan din..." type holdning.

 

Dessuten finnes det en søke funksjon her på forumet. Prøv den først, så spør oss.

pappa`n min ER faktisk sterkere en din :dribble:

Lenke til kommentar
Er AMD 64 eller Intel best?

Det er mange fjortisser her på forumet som tenner på det spørsmålet der, og vips så er en USAKLIG diskusjon i gang. "pappan min er sterkere enn pappan din..." type holdning.

 

Dessuten finnes det en søke funksjon her på forumet. Prøv den først, så spør oss.

mora mi er sterkere.. :cool:

Lenke til kommentar

*Stønn*.. kan alle fjortiser please leave the room? :p

 

Uansett: Både P4 (s775) og AMD64 (s754(/s939, men dyrt)) er helt kurrante valg. Du vil neppe angre, uansett hva du kjøper. Mange her heier på prosessor-produsentene som de heier på fotball-lag, og det er idiotisk. (Selv om jeg ikke kan si at jeg ikke er en av dem, men jeg har følelsen av at jeg er litt mer objektiv enn ihvertfall noen her ;) )

Har selv en AMD 64 3400+, og er kjempefornøyd. Men som sagt. Du blir GARANTERT fornøyd, uansett P4/AMD =) (Så lenge du ikke kjøper Sempron eller Celeron da :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...