Gå til innhold

Hva slags headset har du ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først hadde jeg et par Phillips SBCHP800, kjøpt på expert elns (var gave). Disse funket helt greit regner de kostet rundt 500-600 kr. Men man finner nok bedre kjøp i den prisklassen. Av en eller annen grunn klarte jeg å ødelegge det (for mange ganger i gulvet regner jeg med).

 

Nå sitter jeg med et par sony mdr-cd480. Den mest markante forskjellen jeg har merket er at disse gir mere bass enn phillipsen. Disse kostet vel ca 600-700 på expert i sin tid. De er vel helt greie.

 

Jeg har jo senere funnet ut at det ikke er lurest å handle headset på expert, Men begge har vært gaver. Neste gang blir det vel noen fra beyer dynamics regner jeg med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har Sennheiser PC150, som jeg er svært fornøyd med. Headsettet sitter perfekt på hodet, har fin, detaljert lyd med god bass og har en bra mikrofon. Eneste negative er kanskje at det virker en smule skrøpelig.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

har brukt KOSS PortaPro i fire år. var så bra kjøp at jeg har kjøpt et i reserve "til kjæresten" ;)

 

på jobb tar jeg ut elementene og putter dem i hørselvernet. *er avhengig*

 

er en nydelig klar lyd i det, og bassen er perfekt balansert.. ikke fullt like bra når du har dem i et hørselvern, men alikevel;)

andre positive ting er at det er lite og lett, samt KOSS sin livstidsgaranti. Brukt den et "par" ganger ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...