Gå til innhold

Anbefaling av spill på LAN (3-10 personer).


Anbefalte innlegg

Hey, jeg og kompisene mine er ute etter ett nytt spill og spille på LANene vi har, helst litt taktisk fps :)

 

Starter med å si hvilke spill som er totalt uaktuelle :)

 

Spill som suger (i mp):

Counter-Strike

Quake

Doom

+diverse ekle kloner.

 

Spill vi er lei:

Battlefield

UT

Delta Force

Rainbow Six serien

Worms serien

Far Cry

 

Utover disse kan dere bare komme med forslag, kommer ikke på noe selv, så litt hjelp hadde vært supert ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du gir oss vel egenlit veldig lite valg siden du allerede sier hvilken spill som suger :p

 

Counter-Strike med et FY brett, som iceworld, slå bare totalt ann som rent morro, men det sugde jo.

 

Warcraft 3 FT

Generals eller RA2

Soldier of Fortune 2 :love:

 

Vet ikke helt hva jeg skal foreslå, aner ikke.

Lenke til kommentar
kjøp dere en xbox hver... så kan dere spelle halo! det er drit morro i lan.. eller så kan dere spelle halo på pc, selvom det ikke kommer til å¨bli det samme noen gang!

 

Har klart spillet to ganger på vanskeligste vanskelighetsgrad på x-box. å nå har jeg begynt på spillet på pc...for å si d mildt så var d 10000000 ganger så mye bedre på pc!!! :yes:

å kunne spille med MUS å tastatur var helt himmelsk!! :love:

å grafikken var bare utrolig mye bedre...

Lenke til kommentar
Og der kan jeg liste opp en del nye spill jeg hater\er lei ja :)

C&C: Renegade, Warcraft 3, Generals, RA2, Soldier of Fortune 2, GTA2 og ALT som har med HL og gjøre :)

Da kan dere sitte der med PCr og stirre hverandre inn i øynene. Ser ikke ut som der er noen MP spill som dere kan spille, siden dere er lei av de gode MP spillene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...