Gå til innhold

Anbefaling av spill på LAN (3-10 personer).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en gang en Half Life mod som Heter Surprise, den var var var virelig noe for seg selv. Jeg hadde spilt den i flere månder og likevel fant jeg ut nye merkelige ting å gjøre.

 

Knallmorsomt å spille om du ikke har spilt det før og ikke kjenner til dens hemmeligheter :yes:

 

Synd jeg mistet den. Noen som har en link til den? (Half Life Surprise)

Lenke til kommentar
Hadde en gang en Half Life mod som Heter Surprise, den var var var virelig noe for seg selv. Jeg hadde spilt den i flere månder og likevel fant jeg ut nye merkelige ting å gjøre.

 

Knallmorsomt å spille om du ikke har spilt det før og ikke kjenner til dens hemmeligheter :yes:

 

Synd jeg mistet den. Noen som har en link til den? (Half Life Surprise)

er det denne supprise

Lenke til kommentar
Hadde en gang en Half Life mod som Heter Surprise, den var var var virelig noe for seg selv. Jeg hadde spilt den i flere månder og likevel fant jeg ut nye merkelige ting å gjøre.

 

Knallmorsomt å spille om du ikke har spilt det før og ikke kjenner til dens hemmeligheter :yes:

 

Synd jeg mistet den. Noen som har en link til den? (Half Life Surprise)

er det denne supprise

Det er den ja :D Har savnet den, takker.

Lenke til kommentar

Warhammer 40k - Dawn of War, Total Annihilation + Exp, C&C Tiberian Sun + Exp og StarCraft + Exp.

 

De klart tøffeste spillene å linke :w00t:

 

Dawn of War kan bli litt ensformig, men noen av de større mapene er bare helt sinnsyke med mange spillere. I Total Annihilation så kan du laste ned flere tusen ekstra units, maps og det du trenger fra nett. Tiberian Sun og StarCraft er jo bare geniale.

 

Kommer ikke på noen fps'ere som ikke har blitt nevnt, men strategyspill er jo det tøffeste på lan :p

Lenke til kommentar
Battlefront er gøy :)

Jeg likte det ikke så godt, men det har jo helt klart en underholdningsverdi, og det er jo en avveksling til BF :)

 

Liker heller BF1942, BF Vietnam (helikopter-kriger!) og Desertstorm (BF1942-mod) bedre.

 

Battlefront og BF er jo så og si samme greia, bare at det er i et star wars univers.

Nesten sånn at det lukter kopiering :p

 

Men et spill som faktisk er ganske kult i multi, er Far Cry!

 

Også har vi SPlinter Cell: Pandora Tomorrow, og Rome: Total War(har ikke prøvd det så mye enda, men gleder meg til å få prøvd det i multi! :D)

 

 

Post 300! :w00t:

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...