Gå til innhold

Respekt! - Gi meg det jeg vil ha

Dingot0m

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det der så jeg på MGP Jr for et par år siden ja..reagerte litt på at en 12-åring sang "og sigaretter vil jeg gjerne ha!" hehe. Tydelig en sang skrevet av en voksen. Gutten burde jo PRØVD å synge i det minste :) Greit man er 12 år, men trenger ikke være tonedøv for det.

Edit: Oh...dette er visst den offisielle CD-versjonen der de har kjørt han gjennom en HEFTIG vokoder+Autotune ja..nå høres det jo rent ut. Hirrrrr..

Når han gjorde det live traff han ikke en ENESTE tone husker jeg.

Endret av Bitex
Skrevet

Bitex, mener å huske det samme. Det var helt EKKELT å høre på. Tror jeg har sett MGP Junior et par år på rad, fordi det er morsomt å høre 11-åringer synge om ulykkelig kjærlighet og hvilken farge de vil lakkere hesten sin i.

Skrevet

Bruker alle smårollinger samme produsent? Helt lik "sound" på dem alle syns jeg :hmm:

Ihvertfall, artig sang! Respect to ya all

Skrevet
Bruker alle smårollinger samme produsent? Helt lik "sound" på dem alle syns jeg :hmm:

Det er vel bare et par producere som senker seg så lavt at de produserer tyggispop sunget av talentløse 12-åringer som har fått en voksen tekst + noen dansetrinn å øve på hjemme.

Skrevet
Bruker alle smårollinger samme produsent? Helt lik "sound" på dem alle syns jeg  :hmm:

Det er vel bare et par producere som senker seg så lavt at de produserer tyggispop sunget av talentløse 12-åringer som har fått en voksen tekst + noen dansetrinn å øve på hjemme.

Det er samme producern som Idol bruker altså? Syntes jeg hørte likheten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...