Gå til innhold

Radeon 9600 på billigsalg på Rimi!


sew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg kan bekrefte at de lilla flodhestene finnes! Jeg kjøpte faktisk to stk på rimi i går. Har eska og kvittering og alt. (Har bare ikke mulighet for å ta noe bilde av det nå) Men skjermskuddet på side 3 er da bekreftelse nok. ;)

Det er sant. Jeg var der i går og da hadde de noen sånne flodhester ved siden av pallen med 300GB harddisker til 799,-

Lenke til kommentar
ok, tipper rimi-gjengen blir rimelig forvirret når "alle" spør etter skjermkort!!

For ikke å snakke om når "alle" spør etter de lilla flodhestene de hadde på salg.. :roll:

 

Edit: jeg ler så jeg griner her.. Jeg stemmer ikke for utestengelse men for flytting av tråden til "humor". Så god humor synes ikke jeg bør straffes.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Mest fake jeg har sett, Dama jobber på rimi og hun har ikke hørt noe om et skjermkort..

 

Men hun har tatt feil før, blant annet denne uken da de solgt c65 som c60(sikret meg 4 stk til 299). Dette viste de ikke før de fikk faks fra rimi ledelsen.

 

Men en utstengelse burde iallefall han som postet dette få.. hvis det på mandag viser seg at lyver

 

RScue

 

edit: hadde vært stillig hvis det hadde vært med teksten: inkl 100 kr i ringetid :)

Endret av rscue
Lenke til kommentar
Jeg har klokket flodhesten med 3 armer, 3 tær og 1 hode. Er ikke det bra? Noen som vet om en bra flodhest bench??

 

Trur ikke jeg har lyst å bruke 30 dagers returretten, er blitt så glad i flodhesten min!

Har hørt HippoMark03 skal være ganske bra, men vet ikke om det er kompatibelt med lilla flodhester da, så kanskje PinkHippo01 er bedre til din flodhest.

Lenke til kommentar
Jeg har klokket flodhesten med 3 armer, 3 tær og 1 hode. Er ikke det bra? Noen som vet om en bra flodhest bench??

 

Trur ikke jeg har lyst å bruke 30 dagers returretten, er blitt så glad i flodhesten min!

Har hørt HippoMark03 skal være ganske bra, men vet ikke om det er kompatibelt med lilla flodhester da, så kanskje PinkHippo01 er bedre til din flodhest.

Pass opp for Beta-versjonen! Den kan få rabies!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...