Gå til innhold

Radeon 9600 på billigsalg på Rimi!


sew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for de som er skeptisk legger jeg ut et til bilde som bevs på at jeg faktisk har en flodhest fra rimi!

 

her ser du den sammen med dama mi kristin.

kristin_hippo.jpg

Wow! Må si meg imponert over deg phax. Du har virkelig gjort et kupp. Misunner deg virkelig den lekre flodhesten der.

Flodhesten er virkelig noe for seg selv. Man kan tydelig se at dama di er sjalu. Hu er jo ikke i nærheten av flodhesten.

Lenke til kommentar
:blink:

hvis jeg skriver alle de latter-smileyene og utropstegnene jeg har lyst til å skrive her, så blir jeg kasta ut av forumet jeg og... tror jeg holder meg i selene, og bidrar med et lite:

 

:!:

 

EDIT: Vil gjerne se konklusjonen, og spesifikasjonene....

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning*

Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? :p Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med :dontgetit:

Tja, litt drypper det på oss som skriver fast også, selv om jeg de første årene ikke fikk fem flate øre. Hadde ikke brukt 60% av fritiden min på hw.no hvis jeg ikke hadde sittet igjen med noe som helst. Er underbetalt så det synger etter, så det er ikke noe å bli rik på :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...