Gå til innhold

Radeon 9600 på billigsalg på Rimi!


sew

Anbefalte innlegg

Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning*

Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? :p Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med :dontgetit:

Tja, litt drypper det på oss som skriver fast også, selv om jeg de første årene ikke fikk fem flate øre. Hadde ikke brukt 60% av fritiden min på hw.no hvis jeg ikke hadde sittet igjen med noe som helst. Er underbetalt så det synger etter, så det er ikke noe å bli rik på :(

Men så har du jo alle oss små dødelige å sjefe over :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, kan ikke huske at jeg har fått betalt for den artikkelen.... *sette seg ned og skrive regning*

Trodde dere ikke fikk noe for arbeidet? :p Men så må du jo huske at du fikk en fin fin lammestek oppskrift å boltre deg med :dontgetit:

Tja, litt drypper det på oss som skriver fast også, selv om jeg de første årene ikke fikk fem flate øre. Hadde ikke brukt 60% av fritiden min på hw.no hvis jeg ikke hadde sittet igjen med noe som helst. Er underbetalt så det synger etter, så det er ikke noe å bli rik på :(

Men så har du jo alle oss små dødelige å sjefe over :!:

Hehe, å holde orden på 15-20k brukere, hvorav ikke alle er like fornuftige, er ikke bare en drømmejobb.... Forøvrig er forumjobben ulønnet....

Lenke til kommentar
Jeg, sa litt, DesertGlow sa litt, who the hell cares...

:p får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din :dontgetit: ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør :p

 

Forresten :

 

Nei tror ikke det blir noe lammestek m/ grønnsaker på meg med det første

 

EDIT: fant ut at jeg måtte quote og så ville jeg være englebarn og ikke dobbelposte :p

post-73-1096228521_thumb.jpg

Endret av So
Lenke til kommentar
:p får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din :dontgetit: ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør :p

En periode fikk jeg et par stykker hver dag.... kan ikke folk bare holde på de nickene de velger når de registerer seg? :hmm:

Lenke til kommentar
:p får jeg lov til å spørre ca hvor mange forespørsler du har fått om å skifte navn? (Hinter til bagrunnen for den siste setningen i sig. en din  :dontgetit: ) Hadde tenkt å sende en forespørsel sjøl, men nå spørs det om jeg tør :p

En periode fikk jeg et par stykker hver dag.... kan ikke folk bare holde på de nickene de velger når de registerer seg? :hmm:

Ser ikke sånn ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...