Passasjer Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Hmf. Jeg er uansett trøtt, sikkert derfor
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hmf. Jeg er uansett trøtt, sikkert derfor hehe, enten det, eller...
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 I dag er min dumme dag. Da er jeg offisielt optil 52% dummere enn andre dager. Sånn. Nå har jeg sagt det.
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 I dag er min dumme dag. Da er jeg offisielt optil 52% dummere enn andre dager. Sånn. Nå har jeg sagt det. Du er tilgitt
Bluebeans Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Jeg har faktisk kommet forbi det punktet. Mulig jeg har screen på pcen. Desverre var det ikke noen level 3. =(
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Jeg har faktisk kommet forbi det punktet. Mulig jeg har screen på pcen. Desverre var det ikke noen level 3. =( Hvordan klarte du det? Dro du musa raskt over det punktet, eller?
monstar Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Ble litt skremt, akkurat da jeg var ved mål så kom den uhyggelige overraskelsen
Demantios Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Akkurat dette spillet finnes i en annen tråd her. går man helt til høyre veldig fort kommer man forbi
Bluebeans Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 [iC' date=26/09/2004 : 01:03] Jeg har faktisk kommet forbi det punktet. Mulig jeg har screen på pcen. Desverre var det ikke noen level 3. =( Hvordan klarte du det? Dro du musa raskt over det punktet, eller?
slash Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 hehe konseptet er gammelt, men jeg har aldri sett denne varianten med et spill. kunne vært morro om ikke popupstoppern min sa fra om at noe kom og jeg måtte trykke accept for å se det Likte forøvrig den der du måtte lese noe som var skrevet med skrift som var lite lesbar mot bakgrunnen, så jeg måtte stirre godt for å se, og jeg måtte lese LENGE før skremmingen kom. Fengende musikk var der også, men altfor lavt, så jeg måtte skru opp for å høre. Et fullskjermbilde av jenta fra eksorsisten i utrolig god kvalitet kom frem. Og et av de mest uhyggelige skrikene jeg har hørt. I live for these moments! AHH!
Ravn Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hi hi fikk dama til å spille det i går kveld, gjett om hun skreik!!
Mala Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hi hi fikk dama til å spille det i går kveld, gjett om hun skreik!! I dag er det min tur; dama kommer ut her i dag så da skla det bli liv
Ravn Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hi hi fikk dama til å spille det i går kveld, gjett om hun skreik!! I dag er det min tur; dama kommer ut her i dag så da skla det bli liv Husk skru lyden høyt opp, og hold latteren godt inni deg DET er vanskelig...
Passasjer Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Tror jeg skal spørre mamma om hun kan teste i dag. Sier at det er ganske vanskelig, og man må konse skikkelig
Hr. Jenssen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Tror jeg skal spørre mamma om hun kan teste i dag. Sier at det er ganske vanskelig, og man må konse skikkelig Jeg fikke muttera til å spille, hun skvetter ikke så mye ellers, men gjett om hu konsentrerte seg i går da! (når hun spilte) BTW: Det skulle vært èn eller to flere levels! Da hadde folk levd seg mer inn, og konsentrert seg ENDA MER!
Passasjer Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Helt enig - En utrolig vanskelig level 4, og akkurat når man er like ved mål, kommer monsteret! Men monsteret kunne egentlig vært litt skumlere...
Hr. Jenssen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Helt enig - En utrolig vanskelig level 4, og akkurat når man er like ved mål, kommer monsteret! Men monsteret kunne egentlig vært litt skumlere... Ikke bare monsteret da! Det er jo lyden som teller! Det er DEN som får folk til å skvette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå